Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 232

Pametan pristup prodaji

0

Sada više nego ikada shvata se važnost dobre komunikacije. Od ranije prisutni postulati i modeli inovacija, transformacija i prilagođavanja u kriznom poslovanju nose dragocena iskustva, ali zbog izuzetne specifičnosti perioda u kom živimo, postajemo svesni da je potreban drugačiji model transformacije i prilagođavanja tržištu, poslovanju, ali i potrošačima. Prodaja se nameće kao cilj komunikacije svake kampanje, stoga joj treba pristupiti PAMETNO (SMART).

Završena AcademIAA 2020!

0

Peti po redu AcademIAA edukativni program u organizaciji IAA Serbian Chapter završen je u četvrtak, 3. decembra. Ovogodišnja epidemiološka situacija uticala je na to da se program po prvi put održi online, i kao takav otvori za širu javnost (čemu je doprinela i odluka organizatora da ove godine polaznici ne prolaze proces selekcije, već da se jednostavno prijave).

Jedan od imperativa, kako organizator (IAA Serbian Chapter) ističe, i ove godine bio je zadržavanje kvaliteta sadržaja (po kom je AcademIAA, kao edukativni program, i prepoznatljiva).

Tokom proteklih pet nedelja domaći i strani predavači/panelisti na više od petnaest predavanja i panela razmenjivali su svoja znanja, iskustva i stavove o industriji marketinških komunikacija sa pedeset polaznika.

Za ovogodišnji sadržaj pobrinuli su se koordinatori pet modula: Andreja Milkić (Account Director, Leo Burnett (Publicis Group) – modul BiznisSvetlana Ćopić (Creative Director, Block&Roll) –modul KreativaMarijana Agić Molnar (CEO and Data Strategist, DATA DO) – modul IstraživanjaMarija Joksimović (Managing Director, SVA New Concept) – modul Digital i Marija Matić (Head of VIDA addressable advertising, United Media) – modul Mediji.

Realizaciji ovogodišnjeg AcademIAA programa doprineli su prijatelji projekta: Direct Media, Coca-Cola, Erste banka, Strauss Group i T&T Brand Factory, kao i mnogi drugi koji su prijavom većeg broja zaposlenih podržali AcademIAA program edukacije i pomogli svojim kolegama u nameri da ga pohađaju.

The show must go on!

0

SVET – Amazon je pre nekoliko dana objavio svoju, ne tako uobičajenu, prazničnu kampanju.

#kaktus2020 panel: Innovation Hype

0

U okviru 6. festivala integrisanih komunikacija KAKTUS 2020 organizovali smo panel diskusiju na temu Innovation Hype (powered by Delta Holding). Ukoliko ste propustili ovaj zanimljiv i koristan razgovor, evo prilike da pogledate ceo video.

Praznici nam stižu…

Brendovi širom sveta već uveliko pripremaju praznične kampanje, koje će obeležiti kraj ove i početak 2021. godine. Izdvojili smo neke od njih… Koja vam se najviše dopada?

PR trendovi za 2021.

0

U medijskim krugovima godinama unazad polemiše se da li AVE vrednosti (Advertising Value Equivalence) treba koristiti kao relevantan parametar za evaluaciju PR aktivnosti.

Priča o deki Edgaru

0

Već treću godinu zaredom, Erste Grupa je pripremila dirljivu, kreativnu animiranu priču za sezonu novogodišnjih i božićnih praznika.

Vip lansirao beskonačne tarife

Ulazak u decembar označava početak sezone novogodišnjih i božićnih praznika, a kompanija Vip mobile obeležila ga je virtuelnim događajem za medije, na kojem je predstavio prve zaista beskonačne NEO NEO tarife u okviru kojih postpejd i biznis korisnici uz neograničene minute i poruke imaju i potpuno neograničen internet protok. Sa druge strane, za sve pripejd korisnike omogućeni su dodaci od čak 21 GB interneta koji se mogu koristiti tokom 30 dana od aktivacije.

Diablog 15. decembra online!

0

REGION – Peto izdanje Diabloga, konferencije koja se bavi blogerima, influenserima i kreatorima sadržaja, ove će se godine održati 15. decembra na online platformi ZOOM i biće potpuno besplatno za sve učesnike.

#AdTalk sa Teodorom Frančišković

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, nastavlja sa serijom video intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija na različite teme iz struke, pod nazivom #AdTalk.