today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

THE BEST OF 2020: Predrag Simić, Leo Burnett

Marketing mreža, na kraju svake godine, tradicionalno objavljuje seriju tekstova THE BEST OF 2020, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz protekle godine. Pogledajte koje je kampanje Predrag Simić, kreativni direktor u agenciji Leo Burnett, izdvojio kao najbolje.

Godina za nama pretenduje da bude najdosadnija advertajzing godina do sada. Pandemija je očigledno ukrala godinu, bar kada je kretivnost u pitanju. Gledali smo identične kampanje, slušali identične pozive na odgovornost najrazličitijih brendova iako ni marketinške agencije ni klijenti nisu epidemiolozi. Naravno, sve je to bilo sa najboljom namerom.

Trebalo mi je dosta vremena da se setim bilo koje kampanje koja je na mene ostavila utisak i da pritom nije u patetičnoj vezi sa pandemijom. Ipak, imam tri koje bih voleo da podelim.

Womb Stories

U pitanju je relevantna, škakljiva tema o kojoj je teško pričati iskreno i otvoreno. Na kreativan, zabavan, lagan način Bodyform & Libresse su pokrenuli razgovor o kome se inače ne razgovara. I svi dobijaju, i devojčice i dečaci i klijent.

Boli me Pipi

Politička korektnost je ubila svu zabavu i ujednačila sve. Stav je nešto što u ovom trenutku nedostaje. I kada neko ima stav, moralne gromade su “zblanute, šokirane i skandalizovane”. I pričaju o tome na sve strane, i to potpuno besplatno. Osim “filozofskog” stava, kampanja ima i drugačiji vizuelni izraz, što je je takođe stav.

Samsung A series campaign Awesome is for everyone

Ovu kampanju sam pustio vršnjacima da pogledaju i rekli su: Kakva je ovo šizofrenija? Kada sam je pustio tinejdžerima, rekli su: AWESOME!!!
Primer kako se komunicira u ovom veku. Ko ne razume i ne treba da razume.

U našoj struci poznata je fraza „Make the LOGO bigger“. Kad sagledate našu industriju u godini za nama, čime biste zamenili reč LOGO?
Umesto reči LOGO, reč koju sam ja najviše puta čuo ovo godine je: ZAJEDNO.
Zajedno možemo više, zajedno možemo bolje, zajedno ostajemo kući, zajedno radimo od kuće, zajedno pravimo kampanje, zajedno poštujemo pravila, zajedno smo u ovome, zajedno vežbamo, zajedno kuvamo, zajedno smo i kad nismo zajedno… Nikada više nismo bilo zajedno, a ipak, meni se čini da ove godine svi zajedno zavidimo brodolomniku Robinsonu, zar ne?

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!