Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 233

Objavljen spisak finalista Epica Awards 2020!

0

SVET – Epica je objavila listu finalista svog takmičenja za 2020. godinu. Žiri novinara, među kojima je i Marketing mreža, kroz online platformu za glasanje pregledao je i ocenio svaki od radova prijavljenih u ukupno 67 kategorija.

WARC: Stanje industrije 2020/21.

0

SVET – Globalna oglašivačka potrošnja je u padu za 10,2%, odnosno za 63 milijarde dolara, kao rezultat velikih rezova investicija u automobilskom, maloprodajnom, turističkom i sektoru putovanja zbog izbijanja pandemije COVID-19, navodi se u izveštaju WARC-a.

Prijave za Effie Srbija 2021 počinju u januaru!

0

Nakon godinu dana pauze uzrokovane širenjem pandemije COVID 19, udruženje IAA Serbia, organizator festivala Effie Awards Serbia, saopštava da će naredna Effie sezona početi u drugoj polovini januara 2021. godine.

Ono kad sve stane u jednu reč

0

McCann Beograd je za kompaniju Bambi i voljenu Plazmu kreirao veoma zanimljivu kreativnu kampanju povodom redizajna originalnog pakovanja u ograničenoj seriji.

70 godina uspešne „Peanuts“ priče

0

„Govorim tiho i nosim psa sa sobom“ je rečenica koja je obeležila mnoga srećna detinjstva u kojima su deca imala prilike da odrastaju uz Čarlija Brauna, Snupija, Lisu, Lajnusa, Vudstoka i celu „Peanuts“ družinu. 2. oktobra 1950. godine kreator ovih likova Čarls M. Šulc objavio je prvi strip o neobičnom dečaku Čarliju „Good ol’ Charlie Brown“, ne sluteći koliko će neizbrisiv trag ostaviti za generacije koje dolaze. Šulc je za svoj rad dobio veliki broj nagrada, kao i mesto na Bulevaru slavnih u Holivudu. Osim njega, svoju zvezdu 2015. godine dobio je i Snupi, a po njemu se zove i počasna nagrada NASA-e „Srebrni Snupi“ (Silver Snoopy Award).

Kako raditi manje, a postići neprocenjivo više?

0

REGION – U razdoblju u kojem se često iz kućnih kancelarija borimo sa motivacijom i efikasnošću organizacije vremena stiže rešenje HOWtoWOW marketinške akademije – online radionica o time managementu koja će svim zainteresovanima 10. decembra sa početkom u 10 sati pomoći u postizanju neprocenjivih rezultata, kvalitetnom balansiranju projektima te minimiziranju uzroka stresa.

#AdTalk sa Aleksandrom Jovanovićem

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, nastavlja sa serijom video intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija na različite teme iz struke, pod nazivom #AdTalk.

COVID-19 ADS: Odgovor globalnih brendova na koronu

Nastavljamo sa serijalom COVID-19 ADS, u okviru koga ćemo objavljivati kampanje domaćih, regionalnih i globalnih brendova koji su bili hrabri u 2020. godini, ali i prepoznali značaj kreativnosti i komunikacije sa potrošačima u ovako izazovnoj godini za sve nas.

ICCO globalni PR izveštaj 2020/21.

0

Međunarodna organizacija za konsultantske usluge u komunikacijama (ICCO) objavila je godišnji PR izveštaj koji daje predviđanja o sastavu i pravcu industrije odnosa s javnošću, analizu položaja na kojem je danas globalna industrija odnosa s javnošću i komunikacija, kako se globalna industrija ponašala tokom protekle godine, kao i ono šta se predviđa da će se dogoditi u narednih nekoliko godina. Članice ICCO-a, koje predstavljaju PR agencije za komunikaciju u 70 zemalja, nastoje da poboljšaju budućnost komunikacija profesionalnih standarda i zajedničkog rešavanja kolektivnih pitanja u kontekstu odnosa s javnošću.

Počelo snimanje druge sezone serije BESA

0

Priča o porodici i značaju date reči, postala je regionalni ali i međunarodni fenomen: Besa, jedna od naših najuspešnijih serija, takođe je postala i naš najveći izvozni proizvod kao i jedina domaća serija po kojoj je snimljen rimejk na arapskom govornom području koje broji više od 400 miliona gledalaca. Dugo očekivano snimanje druge sezone započeto je u Crnoj Gori.