Ispred ljudi koji nikada ne odustaju!

Biti prisutan, biti relevantan, biti tu – u pravo vreme sa pravom emocijom – to je ogledalo snage svakog brenda. Ali deliti svakodnevicu sa svojim korisnicima i inspirisati ih na akcije za opšte dobro – to mogu samo retki.

I to oni koji su decenijama tu, postojani i dosledni, ambasadori dobrih vrednosti o čijim inicijativama je dovoljno da govori – samo jedan od njih. Odnosno jedan od nas. To je i poruka nove reklame Jelen piva koja je društvena potvrda i priznanje za sve one koji ne odustaju: ne samo u ličnoj, već i u borbi za dobro drugog, za dobro društva.

Nakon Dragana Bjelogrlića koji je imao glavnu ulogu u prošloj, nova reklama Jelen piva ustupila je mesto čoveku koji podjednako ima status heroja i zavređuje naše poštovanje. Jovan Simić, oličenje je savremenog heroja koji je svojim humanim činom inspirisao i druge i pokrenuo čitav lanac dobrih stvari u kojima je pobedilo ono najvrednije – sam život.

On nema plašt i super moći, on je „samo“ dobar dečak iz komšiluka koji je shvatio da može da pomogne. Samo to je i bilo dovoljno. Ta jaka volja da se ide dalje, da se ne odustaje. Bilo je na tom putu IZA njega dosta sumnji, prepreka, preispitivanja, ali je mnogo jasnije video ono ISPRED sebe. Odlučnost i upornost, nemirenje sa teškoćama i neodustajanje i ono što je najvažnije – svoj osećaj, ali i potvrdu drugih da je vredno truda.

Naša odgovornost kao brenda je bila da se za ovakve ljude čuje, da javnost podsetimo na njihova velika dela i inspirišemo i druge za nove humane poduhvate. Takvi ljudi se identifikuju sa sloganom: Snaga je u vama. Ispred njih je Jelen pivo kao nagrada i potvrda da su svi njihovi uspesi plod jake volje i predanog rada.

Ovom reklamom želeli smo da Jovan Simić bude ogledalo nas samih, da nas i dalje inspiriše na humanost i bezrezervno davanje, da nam bude motiv za pomeranje stvari na bolje. Na kraju ove godine koja je nametnula veliki globalni izazov, poruke Jovana Simića su otrežnjujuće i vraćaju nas svojoj suštini – biti ČOVEK i pomoći drugome, biti BORAC koji se ne predaje, biti HEROJ koji nikad ne odustaje.

Autor teksta: Olivera Nikodijević, direktorka marketinga Apatinske pivare


Oceni tekst

4,20 od 5
Loading...

Komentari