today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

UM-THRIVE nova medijska agencija partner kompanije Nestlé Adriatic

Kompanija Nestlé Adriatic potpisala je ugovor sa kompanijom UM – THRIVE kao svojim novim partnerom na Adriatik tržištu nakon veoma konkurentnog tendera.

Od 1. januara 2021. godine UM-THRIVE (IPG) biće medijski partner kompanije Nestlé na osnovu temeljne prezentacije medijske strategije kroz plaćene medijske kanale, uključujuči digitalne i tradicionalne, pokrivši na taj način sve bitne stavke u okviru medijskog plana. Novi medijski partner deli verovanje kompanije Nestlé da je komunikacija jedna od fundamentalnih strateških instrumenata u izgradnji brenda i reputacije. Opseg rada nove medijske agencije pokriva sva tržišta u regionu Adriatika (Srbija, Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora i Severna Makedonija), sve medijske usluge poput medijske strategije, medijskog planiranja, kupovine medijskog prostora, medijsko merenje, itd. na osnovu razumevanja kompleksnosti trenutnog stanja u medijima u regionu, kao i kroz opširno razmišljanje o prilikama za igradnju brenda sa personalizovanim pristupom potrošačima, alate i inovacije u medijima.

„Verujemo da su mediji vrednost koju bi trebalo pojačati i da su oni jedni od fundamentalnih strateških instrumenata pri izgradnji brenda. Važnost prave kombinacije medija naročito raste u vremenu u kakvom sada radimo i živimo. Sa našim novim medijskim partnerom, ciljamo da pružimo inovativne i jake medijske strategije napravljene za budućnost, kao i efektivan i efikasan pristup medijskoj kupovini. Medijske agencije u zemljama u kojima poslujemo su naši strateški partneri koji nas podržavaju u stvaranju pobedničkih brendova i adaptaciji budućim medijskim kampanjama. Želeli bismo da zahvalimo našim partnerima u prethodnim godinama i novom partneru na angažovanju i profesionalizmu koje su pokazali“, izjavila je Neli Angelova, direktorka komunikacija za Nestlé jugoistočno evropsko tržište.

Novim partnerom, Nestlé želi da učvrsti svoje jake poslovne ambicije u Adriatik regionu i izgradi snažno partnerstvo sa strateškim partnerima i pobedničkim timovima.

„Veoma smo zahvalni na prilici da budemo deo Nestlé medijskog tima i nastojaćemo da maksimalno pojačamo marketinško prisustvo i uspeh kompanije u nadolazećim godinama. Radili smo neprestano kako bismo obezbedili najbolje opcije za Nestlé, koji deli naše ambicije – da budemo najbolji što možemo. I&F Grupa i UM tim u Adrijatiku fokusiraju se na želje i ciljeve klijenta i sigurna sam da ćemo imati pozitivan uticaj na poslovanje kompanije Nestlé. Kao izazivači budućnosti širom ovog veoma interesantno regiona, stvari provodimo u delo kroz efektivan i efikasan pristup operacijama na više tržišta. Naš cilj je da potrošače upoznamo sa brendom Nestlé-a širom Adriatika, bez obzira na to da li se radi o hrvatskom priobalju ili užurbanim ulicama Beograda“, izjavila je Branislava Cargonov, regionalna generalna direktorka kompanije UM.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!