Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 231

Hej, 2020, grozna si!

0

REGION – McCann Zagreb kreirao je još jednu upečatljivu i optimističnu kampanju za Hrvatski Telekom koja počinje riječima: „Hej, 2020, baš si grozna!“

#AdTalk sa Ivanom Mandrapom

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, nastavlja sa serijom video intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija na različite teme iz struke, pod nazivom #AdTalk.

Puna pažnja čovečanstva usmerena je na farmaceutsku industriju!

0

Pandemija virusa COVID -19 više nego ikada usmerila je pažnju javnosti ka zdravstvenim radnicima, ustanovama, kao i farmaceutskoj industriji. Samim tim, strateška komunikacija u zdravstvu, oblast sa dugim razvojem koja je ili uglavnom nepoznata široj javnosti ili dolazi do izražaja tek kada dođe do ovakvih situacija, ključna je za kreiranje komunikacije u domenu javnog zdravlja, zdravstvenih usluga i farmaceutske industrije.

Agencija McCann Health Nordic, koja posluje u okviru I&F Grupe, pripremila je izveštaj WeCann Point of View o važnosti komunikacije u zdravstvu, kao i jačanju saradnje između privatnog i javnog sektora. Direktor McCann Health za nordijski region Murat Zubčević objašnjava šta se sve menja i šta trenutno najviše pogađa farmaceutsku industriju, i izazove koje pandemija virusa Covid-19 stavlja pred agencije koje se bave komunikacijom u zdravstvu: „Uobičajen način komunikacije preko noći se promenio – svi smo mi, kao profesionalci i kao potrošači, zainteresovani za to što farmaceutska industrija ima da kaže o problemu u kojem se sada nalazimo. Covid-19 je stavio apsolutni fokus na ovu industriju, i sada prvi put imamo atmosferu u kojoj ljudi žele da je saslušaju.“

Kao deo I&F Grupe, McCann Health Nordic okuplja marketinške profesionalce fokusirane na probleme u zdravstvu, radeći kako sa javnim sektorom tako i sa farmaceutskim, medicinskim i biotehnološkim kompanijama. U timovima ove agencije od ključnog značaja je naučno i medicinsko osoblje, koje formira izuzetno jaku globalnu mrežu informisanja i znanja.

Izazovi sa kojima se McCann Health susreće u svom globalnom radu drastično se razlikuju u zavisnosti od geografije. Mogu se, takođe, primetiti i sličnosti, od kojih Zubčević izdvaja „da se u nekim zemljama desilo veliko ubrzanje u saradnji između javnog i privatnog sektora“.

„Dakle, privatni koji predstavljaju farmaceutske kompanije sa jedne strane, i sa druge državni koji u nekim zemljama igraju veoma važnu ulogu u rešavanju zdravstvenih problema. Mi kao agencija koja pre svega sarađuje sa komercijalnim sektorom, takođe moramo znati kako da pomažemo i sektoru javnog zdravlja,“ objašnjava Zubčević.

Kao i svi ostali, McCann Health se takođe susreo sa izazovima pandemije virusa Covid-19. Pored transformacije radnog okruženja prelaskom na rad od kuće, iznenađenja su u delatnosti ove agencije zapravo bila pozitivna – klijenata je sve više, i spremniji su nego ikada da slušaju, kao i da razbijaju mitove o digitalizaciji kao nečemu opcionalnom: „U jednom trenutku preovladala je lažna istina da se digitalizacija ne odnosi na zdravstvo. Ovaj mit je pandemija dovela „do ivice“ – sada imate digitalizovane konsultacije sa lekarima, „Digital Health“ i „Tele-Health“ su pojmovi odavno poznati od dalekog Istoka do privatnog sektora SAD, i to je nešto što apsolutno menja način na koji idemo kod doktora i komuniciramo sa njim. Sa druge strane, farmaceutske kompanije i svi oni koji se bave zdravljem su shvatili do koje mere im digitalne komunikacije pružaju neiscrpni izvor informacija i u biti olakšavaju komunikaciju i poslovanje.“ Ako ste ranije sumnjali da je digitalna komunikacija budućnost, sada ste svakako ubeđeni,“ zaključuje Zubčević.

Novi izveštaj I&F WeCann Point of View „Komunikacija farmaceutske industrije u COVID svetu“ možete naći na LINKU.

Adweek proglasio FCB za globalnu agenciju 2020.

0

SVET – FCB mreža objavila je da je dobila priznanje Adweek-a za globalnu agenciju godine. Uzimajući u obzir kontinuirani rast agencije, inovativnost i sposobnost brzog prilagođavanja i suočavanja sa različitim izazovima koji su ove godine zadesili svet, publikacija je prepoznala nepokolebljivi fokus FCB-a na svoje ljude, klijente i kreativni rad kao vrednosti koje izdvajaju ovu 147 godina staru mrežu.

Siguran dom je bolji dom

0

Ravnopravnost je za kompaniju IKEA fundamentalno ljudsko pravo i zato su posvećeni stvaranju što ravnopravnijeg društva.

AdWeek proglasio najbolje agencije za 2020. godinu

0

SVET – AdWeek objavio je listu najuspešnijih agencija u 2020. godini. FCB proglašen je za najbolju globalnu agenciju, dok je Droga5 London odnela titulu International Agency of the Year.

AdAge 2020 Marketers of the Year

0

SVET – Deset brendova koji se nalaze na AdAge listi najuspešnijih oglašivača za 2020. godinu nisu samo preživeli pandemiju, već su i napredovali.

Influencer marketing i američki izbori

0

Američki izbori su se nedavno završili, a uticaj rezultata na globalnu politiku ćemo svi imati prilike da vidimo u godinama koje dolaze. Procene i predviđanja bi ipak trebalo ostaviti stručnjacima, a mi ćemo se fokusirati na ono što je nama poznato – delovanje marketinga na ponašanje ciljne grupe i podizanje svesti o brendu (u ovom slučaju, kandidatu). Konkretno, bavićemo se uticajem poznatih ličnosti i influensera na izborni tok i promovisanje određenog kandidata.

Disney praznična reklama koja će vas rasplakati!

0

SVET – Ukoliko uživate u Dizinjevim i Piksarevim ostvarenjima, verovatno ćete uživati i u ovoj kratkoj priči koju je Dizni kreirao da nam ulepša kraj godine.

#AdTalk sa Senkom Savić

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, nastavlja sa serijom video intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija na različite teme iz struke, pod nazivom #AdTalk.