Marketing mreža svake godine tradicionalno objavljuje seriju tekstova THE BEST OF 2020, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz protekle godine. Pogledajte koje je kampanje Marko Vulinović, kreativni direktor u agenciji Real Grupa RGS, izdvojio kao najbolje.

IKEA – Black Friday (Re) Sale

Ikea Danska je zaista kreirala fantastičnu kampanju u 2020, dokazujući da u izazovnim vremenima veliki i hrabri brendovi imaju obavezu da dobrobit društva stave ispred profita i ujedno ponude rešenje na rastući problem preteranog konzumerizma.

NIKŠIĆKO PIVO – Amo Popit Po Pivo

Nikšićko pivo je u 2020. godini sjajno pokazalo kako se tradicija lako prilagodi na 120 bpm-a, i da čak i usled socijalne distance može da dotakne sve krajeve Crne Gore baš tamo gde treba… pravo u srce.

CARSLBERG SRBIJA – Lansiranje Tuborg Xmas Brew ukusa

Jako volim kampanje gde steknem jasniji uvid u kretivne snage koje tek dolaze. Ova kampanja mi nekako daje i uvid i nadu, a to je u ovim vremenima… više nego dovoljno.

U našoj struci poznata je fraza „Make the LOGO bigger“. Kad sagledate našu industriju u godini za nama, čime biste zemenili reč LOGO?
BOLDNESS – Ova godina je zaista potvrdila da iako svet može prividno da stane, zapravo se uvek neprimetno okreće oko svoje ose. Pronalazili smo nova rešenja, savijali vreme i prostor, sve uz poštovanje vanrednih mera. Zaista smo pokazali da itekako možemo da se prilagodimo svemu što treća dimenzija zna da nam servira.


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari