Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 230

McCann Health Nordic: Saradnja privatnog i javnog sektora nikada nije bila izazovnija

0

Pandemija virusa COVID -19 usmerila je više nego ikada pažnju javnosti ka zdravstvenim radnicima, ustanovama, kao i farmaceutskoj industriji. Samim tim, komunikacija u zdravstvu, disciplina sa dugim nasleđem koja je ili uglavnom nepoznata široj javnosti ili dolazi do izražaja tek kada dođe do ovakvih situacija, pokazala se kao ključna kada je u pitanju kreiranje precizne komunikacija u domenu zdravstva i farmacije.

PRovoke objavio Global Creative Index 2020!

0

SVET – PRovoke, do nedavno Holmes Report, tradicionalno je objavio godišnju analizu Global Creative Index, koja rangira najkreativnije agencije, oglašivače i kampanje na globalnom nivou.

Saveti za maksimalnu produktivnost Tish Mousell

0

REGION – Posebno online izdanje HOWtoWOW marketinške akademije Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA!-e) prošle je nedelje na radionici Time Management or How to Achieve More by Doing Less powered by Mastercard ugostilo međunarodnog stručnjaka za time management – Tish Mousell. Tokom dva vrlo produktivna sata Mousell je polaznike podučila brojnim zanimljivim i efikasnim metodama organizacije, a najvažniji zaključci radionice nalaze se u nastavku.

#kaktus2020: The Business of Aspiration

0

U okviru 6. festivala integrisanih komunikacija KAKTUS 2020 održan je veoma zanimljiv razgovor na temu „The Business of Aspiration„. U razgovoru su učestvovali ANA ANĐELIĆ, Strategy Executive & Author of The Business of Aspiration, Njujork (USA) i NIKOLA PARUN, Head of Media & Digital, Ovation BBDO.

Ukoliko ste propustili ovo predavanje, evo prilike da pogledate ceo video:

Coca-Cola nas podseća da vreme darivanja stiže, a ove godine, najlepši poklon si ti!

0

Dolazak novogodišnjih praznika budi one najlepše emocije koje pokreću prazničnu čaroliju. Coca-Cola novogodišnje kampanje, već tradicionalno, deo su praznične magije i svake godine nas podsećaju da vreme darivanja stiže.

Eurobest proglasio dobitnike i objavio izveštaj evropske kreativnosti za 2020.

0

SVET – Eurobest, prestižni evropski festival kreativnosti, objavio je, u svom najnovijem izveštaju, najbolje agencije i kampanje za 2020. godinu. Izveštaj evropske kreativnosti sadrži rang-liste i uvide o ovogodišnjim dobitnicima, sa izveštajima i izjavama predsednika žirija.

#kaktus2020: The Power of LinkedIn

0

JAN DE JONG, Co-founder & Managing Partner, Webpower Adria (Hrvatska) bio je jedan od predavača na 6. nacionalnom festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2020. Jan je predstavio zanimljivu studiju slučaja, a tema je bila „The Power of LinkedIn“.

Najpretraživaniji pojmovi na Google pretraživaču u Srbiji u 2020. godini

Kompanija Google danas je objavila svoju godišnju listu najpretraživanijih pojmova u 2020. godini, nudeći jedinstven uvid u najznačajnije momente i trendove u Srbiji.

Xmas Get Together: Velika humanitarna akcija Represent Communications

0

Nijedno dete ne zaslužuje da bude usamljeno, tužno ili što je najstrašnije: bolesno. Nažalost, ne možemo da pomognemo svima kojima je to potrebno, ali to ne znači da bi trebalo da prestanemo da se trudimo.

Mirisni marketing – zašto ne koristimo najmoćniji alat za kreiranje emocija i sećanja?

0

Živimo u svetu gde su čulna iskustva ne samo sredstvo kojim dolazimo do cilja, već i cilj sam po sebi. Svakodnevno doživljavamo vatromet senzacija, uglavnom vizuelnih i auditivnih draži. Ipak, postoji jedno čulo koje je najmanje zasićeno uobičajenim kanalima komunikacije, a koje marketari još uvek nisu uvrstili u svoje komunikacione strategije, iako je daleko moćnije od slike i zvuka u kreiranju i evociranju emocija i sećanja. U pitanju je čulo mirisa.