Marketing mreža svake godine tradicionalno objavljuje seriju tekstova THE BEST OF 2020, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz protekle godine. Pogledajte koje je kampanje Predrag Vojinović, Creative Strategist u agenciji Degordian Beograd, izdvojio kao najbolje.

Teško je govoriti o pomeranju granica u reklamnoj industriji u eri kada su nam nametnute granice u kretanju, druženju, poslovanju i drugim stvarima koje čine život. Naravno, čak i u ovakvim uslovima, bilo je kampanja koje su skrenule pažnju idejom, kontekstom i trenutkom u kom su nastale.

#1 Whopper and Friends
Ovu kampanju nisam “popio” kao nekakav CSR ili kolegijalni gest, daleko od toga… Ali mislim da je ovo domaći zadatak kako se pozicionira kao lider u kategoriji.

#2 Grand Kafa – Hajde da imamo vremena
Jedna domaća kampanja koja nije vezana za Kovid, sa univerzalnom porukom i sjajnom kreativnom egzekucijom. Posebno bih istakao sadržaj za digitalne kanale koji je posebno kreiran za društvene mreže. To je dalo poseban kvalitet celoj kampanji.

#3 Reakcije brendova na nekoliko sati prestanka rada Google-a
Daću sebi slobodu da ne istaknem pojedinačnu kampanju, već reakcije najvećih svetskih brendova na prestanak rada Google-a na nekoliko sati. To je podsetnik na to šta profili brendova na društvenim mrežama treba da budu i koliko je važno da budu “živi” i reaguju u trenutku.

U našoj struci poznata je fraza „Make the LOGO bigger“. Kad sagledate našu industriju u godini za nama, čime biste zemenili reč LOGO?
Živimo u vremenu strepnje i preispitivanja. Ko je shvatio ozbiljnost situacije, shvatio je, ko nije do sada neće ni u buduće. Zbog toga mislim da je vreme da u komunikaciju vratimo humor, jer smeh pozitivno utiče na zdravlje, raspoloženje, ali i percepciju. Tako da, ja bih rekao Make the SMILE bigger!


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari