today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

THE BEST OF 2020: Predrag Vojinović, Degordian Beograd

Marketing mreža svake godine tradicionalno objavljuje seriju tekstova THE BEST OF 2020, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz protekle godine. Pogledajte koje je kampanje Predrag Vojinović, Creative Strategist u agenciji Degordian Beograd, izdvojio kao najbolje.

Teško je govoriti o pomeranju granica u reklamnoj industriji u eri kada su nam nametnute granice u kretanju, druženju, poslovanju i drugim stvarima koje čine život. Naravno, čak i u ovakvim uslovima, bilo je kampanja koje su skrenule pažnju idejom, kontekstom i trenutkom u kom su nastale.

#1 Whopper and Friends
Ovu kampanju nisam “popio” kao nekakav CSR ili kolegijalni gest, daleko od toga… Ali mislim da je ovo domaći zadatak kako se pozicionira kao lider u kategoriji.

#2 Grand Kafa – Hajde da imamo vremena
Jedna domaća kampanja koja nije vezana za Kovid, sa univerzalnom porukom i sjajnom kreativnom egzekucijom. Posebno bih istakao sadržaj za digitalne kanale koji je posebno kreiran za društvene mreže. To je dalo poseban kvalitet celoj kampanji.

#3 Reakcije brendova na nekoliko sati prestanka rada Google-a
Daću sebi slobodu da ne istaknem pojedinačnu kampanju, već reakcije najvećih svetskih brendova na prestanak rada Google-a na nekoliko sati. To je podsetnik na to šta profili brendova na društvenim mrežama treba da budu i koliko je važno da budu “živi” i reaguju u trenutku.

U našoj struci poznata je fraza „Make the LOGO bigger“. Kad sagledate našu industriju u godini za nama, čime biste zemenili reč LOGO?
Živimo u vremenu strepnje i preispitivanja. Ko je shvatio ozbiljnost situacije, shvatio je, ko nije do sada neće ni u buduće. Zbog toga mislim da je vreme da u komunikaciju vratimo humor, jer smeh pozitivno utiče na zdravlje, raspoloženje, ali i percepciju. Tako da, ja bih rekao Make the SMILE bigger!

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!