today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

THE BEST OF 2020: Janko Pavlović, Havas Adriatic

Marketing mreža svake godine tradicionalno objavljuje seriju tekstova THE BEST OF 2020, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz protekle godine. Pogledajte koje je kampanje Janko Pavlović, Creative Director u agenciji Havas Adriatic, izdvojio kao najbolje.

Burger King – Moldy Whopper
Godinama unazad Burger King pokazuje lucidnost poštujući glavno pravilo starog dobrog advertajzinga – komunikacija služi tome da efektno prenese željenu poruku. I ove gdine su dali domaći zadatak koji jasno pokazuje koliko je važno da i agencija i klijent imaju jasan cilj i dovoljno hrabrosti. Kampanja je izazvala polemike jer je žrtvovan „sveti apetajzing“ momenat, burger buđa na naše oči – a to je upravo ono što je ovu kampanju učinilo efektnom u prenošenju jasne poruke: nema veštačkih konzervansa.

#ABreakForHaveABreak, KITKAT 85th Anniversary
KITKAT slavi 85 godina. Feel old yet? Kampanja koja deluje kao da bi mogao da je smisli bračni par milenijala dok kupuju u supermarketu – i upravo mi je zato odlična. Ništa epohalno, ali treba se toga setiti. KITKAT je odlučio da svojim kupcima da priliku da sami podmlade svoju percepciju njihovog antologijskog slogana “Have a Break. Have a KITKAT”. Ljudi su dobili priliku da umesto drugog dela slogana – “Have a KITKAT.” kažu šta god im se učini adekvatno i tako kreiraju privremeni KITKAT pozicioni slogan. Ukratko, dali su svom pozicionom sloganu pauzu. Repozicionirali su se u sopstvenu poziciju i tako redundansu pretvorili u relevantnost.

TESCO: No naughty list
Dok se neki trude da Novu Godinu iskoriste za patetiku (što je u redu ako je patetika dobra), Tesco se odlučio za demokratizaciju praznika i optimizam – niko nije bio nevaljao, svi zaslužuju srećne praznike! “No naughty list” je brilijantna ideja koja je omogućila da Tesco dobije diferencijaciju u periodu godine kada svi liče jedni na druge, kao i da stvori savremeniji praznični duh.

U našoj struci poznata je fraza „Make the LOGO bigger“. Kad sagledate našu industriju u godini za nama, čime biste zemenili reč LOGO?
Make ADVERTISING bigger. Mislim da u poslednje vreme svi zaboravljamo koliko je advertajzing velika stvar. To je lep posao, mi ga radimo zato što ga volimo i niko ga ne radi bolje od nas – advertajzera. Ne moramo da čekamo da nam “društvo, ekonomija, tržište” dozvole da budemo veliki, mi to već jesmo samo smo zaboravili da jesmo.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!