Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Forum IZAZOV 2023 početkom aprila u Beogradu!

Nakon uspeha regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV u proteklih osam godina, Marketing mreža nastavlja sa umrežavanjem i edukacijom kolega iz struke. Deveti regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2023 biće održan 4. i 5. aprila u Beogradu, pod sloganom „It’s all about the CHANGEMAKERS“.

Na forumu IZAZOV 2023 nastavljamo priču o ljudima, o onima koji svakoga dana pomeraju granice naše struke u Srbiji i regionu.

Svi misle da su osobe koje donose promene samo oni na izvršnim i menadžerskim funkcijama. Istina je zapravo da SVI mi jesmo pomalo changemakeri. Zato kroz ovogodišnji IZAZOV želimo da redefinišemo tu reč, da osvestimo moć koja postoji u svakom čoveku, a koja dolazi iz njihove jedinstvenosti, i podstaknemo kolege da prigrle svoju „moć“ donošenja promena.

Changemakeri su upravo bili inspiracija agencije Ovation BBDO, koja već punih osam godina potpisuje kreativni koncept foruma IZAZOV.

„Ljudi su najveća snaga i nešto najvrednije što naša struka ima. Zato ih želimo motivisati, podsticati, promovisati i obezbediti im prostor za njihov kreativni, profesionalni i lični razvoj. Smatramo da svaki pojedinac koji radi u advertising industriji ima „moć“ da menja stvari na bolje kroz svoj rad i svoje kampanje, ali isto tako, i obavezu i odgovornost, da da doprinos razvoju struke i tržišta. Stanje na tržištu marketinških komunikacija tiče se svih nas – pojedinaca, a udruživanjem i umrežavanjem možemo da pokrenemo stvari na bolje. Zato, hajde da svi probudimo svoje skrivene moći i budemo changemakeri“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže, koja je organizator foruma.

IZAZOV je interaktivni B2B događaj, prvi ovog tipa u regionu, namenjen isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija. Namenjen je onima koji veruju u ono što rade, koji imaju šta da pokažu i šta da kažu, a isto tako žele da daju svoj doprinos da tržište marketinških komunikacija u regionu postane prijatnije i pogodnije za poslovanje, a sve u cilju razvoja zdrave konkurencije.

Na forumu biće zastupljen širok spektar tema, od trendova u integrisanim komunikacijama do stanja na tržištu marketinških komunikacija u regionu. Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između kompanija i agencija, koje će kroz interaktivne radionice, teambuilding i druge sadržaje, aktivno učestvovati u forumu i otvoriti dijalog na ključne teme iz struke.

Ako vas zanima kakvo je stanje struke na tržištima regiona, kako i šta rade agencije, šta klijenti očekuju od agencija, ko su ljudi sa kojima ćete sutra sarađivati, kako razmišljaju, koliko prate trendove, pozivamo vas da prihvatite IZAZOV i učestvujete na 9. regionalnom forumu komunikacionih lidera.

Na hibridnom IZAZOVU 2022 učestvovalo je preko 600 kompanija i agencija iz celog regiona, među kojima su i MasterCard, UniCredit Banka, MPC Properties, A1 Srbija, Bambi, Delta Holding, PepsiCo, Forma Ideale, SBB, IKEA Srbija, Xiaomi Balkan, Carlsberg Srbija, Atlantic grupa i drugi.

Zvaničan haštag foruma: #izazov2023

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!