today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

THE BEST OF 2020: Bojan Babić, Executive Group

Marketing mreža svake godine tradicionalno objavljuje seriju tekstova THE BEST OF 2020, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz protekle godine. Pogledajte koje je kampanje Bojan Babić, Creative Director u agenciji Executive Group, izdvojio kao najbolje.

Burger King – The Moldy Whopper
Kad je 2020. počela, nisamo ni mogli da pretpostavimo šta će biti njena glavna tema i kako ćemo je provesti. Zato nije loše da se podsetimo tih “davnih”, idiličnih vremena pre mart i damo dužnu pažnju odličnoj kampanji Burger King-a još jednom pokazao kako su najbolje kampanje ujedno i same praktični dokaz za ono što brend tvrdi.

Budweiser – Whassup (Quarantine version)
Svi mi koji smo odrastali tokom mrsko-dragih devedesetih ovo dobro znamo. Dovoljno je bilo samo malo remixa da se pošalje relevantna poruka “Just quarantining, having a Bud”.

Amazon – The show must go on
Ovo ne izdvajam zbog pomalo patetične priče ispričane u spotu, već zbog slogana koji je surov (skoro kao i sama kompanija koja ga je preuzela prema svojim radnicima) i tačan, jer tako precizno ističe neophodnost online kupovine i delivery usluga u novoj pandemijskoj stvarnosti. sto ne može da stane.

U našoj struci poznata je fraza „Make the LOGO bigger“. Kad sagledate našu industriju u godini za nama, čime biste zemenili reč LOGO?
Uzevši u obzir 2020. godinu, možda bi zamenska reč za termin LOGO mogla da bude reč OŽILJAK (kao znak koji neko/brend uvek nosi sa sobom, možda ga čini i ružnijim, ali ga svakako čini prepoznatljivim).

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!