Marketing mreža svake godine tradicionalno objavljuje seriju tekstova THE BEST OF 2020, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz protekle godine. Pogledajte koje je kampanje Žarko Veljković, kreativni direktor u agenciji GoViral, izdvojio kao najbolje.

Nike – You Can’t Stop Us
Ova godina nam je donela lavinu kolažnih spotova sa porukama ohrabrenja i uglavnom su sve ličile jedna na drugu. U nemogućnosti snimanja klasičnih reklama, agencije su bile primorane da koriste stare materijale, animacije i stokove. Malo njih je napravilo nešto što se izdvaja osim, naravno, Nike. Ne mogu da zamislim koliko je vremena oduzelo kopanje po arhivama da bi se našli pogodni kadrovi, ali rezultat je neverovatan.

Colgate – Mothers Smile Strong
Zbog sve većeg korišćenja jeftinih dnevnih objava na društvenim mrežama, često se zaboravlja snaga koju jedan vizual može da pruži. Colgate je sa ovom fotografijom svoj ”brend purpose” doveo na viši nivo. Osmeh je uvek bio osnovna strategija brenda, ali po prvi put je taj osmeh dobio dublje značenje.

The Female Company – Tampon Book: A Book Against Tax Discrimination
Volim kada se originalnom i kreativnom idejom pokaže glupost države i zakona (Šteta što se to retko radi). Pre nekoliko godina jedna ruska agencija je došla na ideju da crta portrete političara na rupama na putevima i tako su naterali vlast da u rekordnom roku sanira problem. U ovom slučaju je u pitanju Nemački porez na tampon koji je viši od poreza na luksuznu robu.

U našoj struci poznata je fraza „Make the LOGO bigger“. Kad sagledate našu industriju u godini za nama, čime biste zamenili reč LOGO?
Make The Logo Bigger bih ove godine definitivno promenio u Make The Solidarity Bigger. Bilo bi lepo da kad ova grozna situacija prođe, izađemo pametniji i solidarniji.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari