Marketing mreža svake godine tradicionalno objavljuje seriju tekstova THE BEST OF 2020, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz protekle godine. Pogledajte koje je kampanje Svetlana Ćopić, kreativni direktor u agenciji Block&Roll, izdvojila kao najbolje.

MOLDY WHOOPER
Nikada me prizor hamburgera (koje ne jedem), pa još buđavog, nije ovoliko iznutra radovao. Što se mene tiče, ubedljivo najbolja kampanja godine, pa i duže od toga. Udružena kreativna hrabrost i smisao za humor. Posebno mi se dopada back story o tome kako su dve agencije, radeći nezavisno na dva kraja sveta došle do iste ideje, a onda fer i na ravne časti podelile credits. Pa gde to ima! Pet zvezdica i za klijenta koji se usudio da prihvati ideju koja ide kontra svih dogmi u oglašavanju hrane i pokazao impresivan smisao za samoironiju. Kako odoleti, a ne izgovoriti: buđavi hamburger je najsvežija ideja godine.

PUNISHING SIGNAL
Lateralno mišljenje na delu. Prilično mi je jasno da je Punishing Signal postavljen samo za potrebe snimanja case vide-a, ali ideja je i dalje sve što bismo poželeti mogli: neočekivana, naizgled potpuno sumanuta, a uz to i radi! Za posebno uživanje i glasan smeh, zamislite ovo kod nas.

SHE TALKS
Jednostavna, relevantna i pametna ideja koja dokazuje da je moguće koristiti Tik Tok u dobre svrhe. S obzirom da potiče s Malte i da je iza nje lokalni brend, domet joj je bio impresivan, ali bez sumnje daleko manji nego da je iza nje neka globalna korporacija. Ali, ovde pričamo o ideji, a ona je veoma efektna.

Video je dostupan na linku: https://winners.epica-awards.com/2020/winner/23-01437-DIG/mullenlowe-ssp3/she-speaks


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari