today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

THE BEST OF 2020: Ana Šutić, New Moment New Ideas Company

Marketing mreža svake godine tradicionalno objavljuje seriju tekstova THE BEST OF 2020, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz protekle godine. Pogledajte koje je kampanje Ana Šutić, kreativni direktor u New Moment New Ideas Company, izdvojila kao najbolje.

TikTok spin Ocean Spray – Fleetwood Mac viralnog videa
U moru teških tema, strašnih i tužnih vesti o Covid-19 pandemiji, Black Lives Matter pokretu, Trećem svetskom ratu, zemljotresima, eksplozijama i vulkanskim erupcijama, Nathan Apodaca a.k.a. 420doggface208 je stao na skejtbord, snimio svoj spust dok pije sok i sluša hit benda Fleetwood Mac iz 1977. godine.
I učinio da se makar 30 sekundi svi osećamo lepo.

Video su pogledali i podelili milioni ljudi, Ocean Spray je postao popularan posle više decenija, a „Dreams“ je postao broj 1 na svim svetskim plejlistama.
TikTok je celu priču pretvorio u globalnu Good vibes kampanju s porukom „It Starts on TikTok“, i pokazao koliko je u advertajzingu važan trenutak.

Nike „You Can’t Stop Us“
U ovoj kampanji, Nike ponovo pronalazi najadekvatniji način da nas podseti da će sport zauvek biti naša snaga i inspiracija, ovog puta u vidu split screen montažne sekvence, sačinjene od arhivskih klipova koji se savršeno uklapaju u jednu priču o nezaustavljanju.
Ta priča je nastavila da živi kroz različite verzije kampanja i spotova, koji su kasnije kreirani na pojedinačnim tržištima širom sveta.

Telenor Christmas
Kao treću kampanju, želim da izdvojim naš Telenor Christmas 2020, zbog gotovo nezapamćenih pozitivnih reakcija među korisnicima i domaćom publikom uopšte.
Kampanja predstavlja omaž 2020. godini i svemu čemu nas je naučila, uz sjajnu vest o lansiranju neograničenog interneta uz Total pakete.
Mislim da je ova kampanja toliko lepo prihvaćena, baš zato što je bazirana na pravom životu, odnosno istinitom insightu, i zato što je utkana u našu sadašnjost i zajedničku stvarnost, što uostalom odlikuje svu Telenor komunikaciju, od lansiranja postojeće platforme i strategije.

U našoj struci poznata je fraza „Make the LOGO bigger“. Kad sagledate našu industriju u godini za nama, čime biste zamenili reč LOGO?
Kad sagledamo godinu za nama, reč LOGO u čuvenoj frazi „Make the logo bigger“ bih zamenila rečju MESSAGE.

Zato što nas je ova godina naučila baš tome – da će nas ljudi čuti, razumeti i prihvatiti, samo ako je poruka koju šaljemo dostojna toga, odnosno ukoliko u onome što naš brend poručuje ima dovoljno pravog života, inspiracije, hrabrosti i istine.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,33 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!