Marketing mreža svake godine tradicionalno objavljuje seriju tekstova THE BEST OF 2020, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz protekle godine. Pogledajte koje je kampanje Vladimir Ćosić, kreativni direktor, izdvojio kao najbolje.

Thank you, doctors!
Lokalno gledano, po mom mišljenju najbolja kampanja ove godine bila je posvećena borbi protiv covida i solidarnosti sa onima na prvoj borbenoj liniji fronta, lekarima. Kampanja „Thank you, doctors“ agencije McCann Beograd je bez premca najznačajnija kampanja na našim prostorima tokom godine, po svojoj emotivnoj snazi, portretu momenta, i neverovatno jednostavnom a inteligentnom vizuelnom rešenju.

Lito je tamo gde si ti
Po mom mišljenju, to je i regionalno bila najbolja kampanja, ali ću iskoristiti ovaj prostor da svoje pohvale pošaljem i digitalnoj Pipi kampanji „Lito je tamo di si ti“ koju je radila agencija Imago Ogilvy, više zbog konstantne hrabrosti i inovativnosti koje ovaj brend i agencija zajedno ispoljavaju sada već nekoliko godina zaredom, te je ovo jos jedan simaptični nastavak uspešne komunikacije.

The Moldy Whopper
Konačno, najbolja svetska kampanja iz prethodne godine po mom mišljenju ponovo dolazi iz našeg kraja sveta. To je kampanja „The Moldy Whopper“ koju je radio Publicis One iz Bukurešta, za jedan od mojih omiljenih svetskih brendova Burger King. Ova kampanja je najbolja iz tri jednostavna razloga (i jednog bonus razloga):
1. Reflektuje neverovatnu hrabrost klijenta koji stoji iza nje da uradi nešto što se smatralo nedopustivim u kategoriji hrane (dok to neko nije uradio prvi put).
2. Što se egzekucijskih detalja i nivoa minucioznosti crafta tice, neverovatno dostignuće.
3. Dolazi iz našeg, jadnog, nesrećnog i siromašnog dela sveta, dokazujući da se najbolje svetske kampanje mogu proizvoditi u bilo kom geografskom području, pa i našem.
4. (Bonus razlog), jer sam se posle mnogo vremena iskreno zaželeo kampanje koja prosto reklamira proizvod na jedan inteli.

U našoj struci poznata je fraza „Make the LOGO bigger“. Kad sagledate našu industriju u godini za nama, čime biste zamenili reč LOGO?
CONFUSION / iako su se svi trudili da se više posvete svojim kolegama, partnerima, klijentima, agencijama, konzumentima, procesima, racionalnosti… rezultat je da su manje-više svi usled svojih sopstvenih strahova radili upravo suprotno, povećavajući stepen strepnje i konfuzije prouzrokovane svetskom pandemijom.

Za mene, ta reč je trebalo da bude zamenjena rečju EMPATHY, jer je to jedini razumni i emotivni put za izlazak iz krize u kojoj se kao čovečanstvo trenutno nalazimo, na ivici ulaska u još veće i zahtevnije izazove koji neminovno dolaze, a zovu se klimatske promene.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari