today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Šta je guglala Srbija u 2020?

Google je nedavno objavio izveštaj “Year in Search”, o najčešće pretraživanim pojmovima u svetu u 2020. godini. Kako je i očekivano, među rečima na koje su ljudi najčešće tražili odgovore su “korona virus” i “simptomi korona virusa”, koje su se najviše pretraživale u martu, aprilu i maju, da bi intenzitet pretrage za ove reči opao do kraja godine.

Slično je sa pojmovima koji se odnose na događaje, poput američkih izbora, pokreta “Black lives matter” ili ličnostima poput Kobe Bryant i Harvey Weinstein, koji su se masovno pojaviljivali u pretragama u skladu sa periodom godine kada su bili aktuelni.

Svet je kontinuirano tokom 2020. godine bio zainteresovan da sazna više o aktuelnostima vezanim za pojmove kao što su: maske, vakcine, smrt, nezaposlenost, Zoom, Google classroom, ali i TikTok i Tesla akcije. Ove reči su tokom cele godine bile tražene u najpopularnijem pretraživaču na svetu.

Kada je o reč o pretrazi u Srbiji, DIRECT MEDIA United Solutions, inspirisana Google izveštajem i vizuelizacijom Roshaan Khana, pripremila je lokalnu verziju ovog izveštaja. Data & Insight i Digital tim Direct Medije su sakupili podatke iz Google Trends Data, a analizirani su, kao i u Google izveštaju, pojmovi koji su se najviše pretraživali u Srbiji tokom godine na izmaku, a koji su se odnosili na vesti, ljude i događaje.

I pored sličnosti sa globalnom pretragom u delu koji se odnosi na reči vezane za pandemiju, a koje su se pretraživale, manje ili više, tokom cele godine i kod nas (vakcina, korona virus, Google classroom…), građani Srbije pretraživali su i izbore u Americi, NBA ligu, ali i lokalno popularne i aktuelne pojmove.

Tako je među najčešće guglovanim ličnostima u Srbiji u 2020. bio patrijarh Irinej, kao i književnica Isidora Bjelica. Pažnju domaće javnosti privukle su i dve serije, jedna domaća, a druga sa Netfliksa – “Igra sudbine” i “La Casa de Papel”.

Sredinom leta, pretraživana reč bili su izbori u Srbiji 2020. TikTok, društvena mreža koja doživljava ekspanziju planetarnih razmera, bila je jedna od najtraženijih reči u Google pretrazi u Srbiji, u kontinuitetu, tokom cele 2020. godine.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!