today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS 2020: Advertising je uvek jednako cenjen među klijentima koji znaju njegovu moć!

Marketing mreža svake godine objavljuje seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2020, u kojima direktori agencija iz Srbije i regiona ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Branka Jovanović, Managing Director, Orange Studio.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Šta nas je naučila kriza 2008. a šta kriza 2020.?
Želim, pretpostavljam kao i mnogi, da što pre “vidim leđa” 2020. sa svim onim što nam je donela i kako ćemo je pamtiti. Ali i takva godina, kao i uvek veliki problemi, u isto vreme su i problem i rešenje. Kao mačke moramo se dočekati na noge, sa novim iskustvima, ali veštiji u mnogim stvarima. Globalno pred nama su razvoji tehnologija i komunikacija, koji ako budu uspešni i ispravni, doneće mnogo dobrih stvari. Pojedinačno smo naučili koliko volimo da smo sa ljudima, koliko su nam bitne jednostavne stvari, pojavila se svesnost o razvoju ekološke svesti, menjanju lošeg…. Dve pomenute krize su potpuno različite u svojoj osnovi, ali obe su nas naučile i dalje nas uče, da iz problema izlazimo bolji kao ljudi, a spretniji i adaptibilniji kao profesionalci.

U našoj struci poznata je fraza „Make the LOGO bigger“. Kad sagledate našu industriju u godini za nama, čime biste zemenili reč LOGO?
IDENTITET – više nego ikada važno ko smo, šta smo, šta radimo i čemu težimo…

Kako biste ocenili međuljudske odnose u advertising industriji u Srbiji? Postoji li, po Vašem mišljenju, solidarnost u struci?
Kao i u drugim industrijama, solidarnost postoji ili ne postoji. Na to ne utiče tip industrije već ljudi koji u njoj rade, njihovo vaspitanje, osećanje i pogledi na život i posao. Verujem da sam osoba za koju je čaša uvek polupuna, pa u skladu sa tim smatram da solidarnost uvek i mora da postoji i svaki dan se na malim primerima i uveravam u to.

Na skali od 1 do 10 – koliko je advertising danas cenjena struka u Srbiji?
Bez broja. Advertising je uvek jednako cenjen, među klijentima koji znaju njegovu moć i koji razumeju uticaj na svakodnevni život. Možda ga mnogi ne vole, ali bez njega ne mogu. Naravno uvek je potrebno pratiti nove veštine i samo tako ćemo iskoristiti pravi njegov potencijal.

Od 2021. očekujem…
Dobro zdravlje, disanje punim plućima, zagrljaje i kontakte, ali i nove kreativne projekte.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

2,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!