today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS 2020: Ko je brže reagovao na tržištu prošle godine postigao je veći uspeh!

Marketing mreža svake godine objavljuje seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS 2020, u kojima direktori agencija iz Srbije i regiona ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naš sagovornik ovoga puta bio je Boris Jovanović, General Manager, Webtise.

Kako biste ocenili godinu za nama u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Šta nas je naučila kriza 2008. a šta kriza 2020.?
Godina za nama je godina prilagođavanja. Godina u kojoj su se planovi menjali na nedeljnom nivou, a strategije postavljale na mesečnom. Godina koja nas je naučila da je digital i sadašnjojst i budućnost komunikacija, godina koja nam je pokazala da uspevaju ne najjači nego oni koji su najspremniji da se adaptiraju na nove okolnosti u kratom vremenskom periodu.

U našoj struci poznata je fraza „Make the LOGO bigger“. Kad sagledate našu industriju u godini za nama, čime biste zemenili reč LOGO?
Ovu čuvenu frazu bi ipak parafrazirao na sledeći način „Make my reaction faster“.

Ko je brže reagovao na tržištu prošle godine on je postigao veći uspeh (ili više zaštitio sebe od pada) jer se nas život, a samim tim i komunikacije menjao nikad brže i nikad dramatičnije u poslednjih 70 godina.

Kako biste ocenili međuljudske odnose u advertising industriji u Srbiji? Postoji li, po Vašem mišljenju, solidarnost u struci?
Mislim da je solidarnost isuviše jaka reč za biznis i konkurenciju. Pre bih rekao da postoji međusobno poštovanje, a u nekim slučajevima i zdravi rivalitet.

Na skali od 1 do 10 – koliko je advertising danas cenjena struka u Srbiji?
8 – mislim da je struka i dalje mnogo više percipirana kao cool posao nego što je cenjena. Ali kao večiti optimista, verujem da će razvoj da se nastavi kroz dalji rast plata u našoj industriji, a ne vidim bolji način da pokažete da nekog cenite nego kroz dobar fee ili platu.

Od 2021. očekujem…
Slobodu. Slobodu da radimo zajedno na okupu, slobodu da se družimo, slobodu da putujemo, slobodu da se zagrlimo, dodirnemo. Slobodu da zivimo onaj naš dobri, stari, normalan zivot.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!