Marketing mreža, na kraju svake godine, tradicionalno objavljuje seriju tekstova THE BEST OF 2020, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz protekle godine. Pogledajte koje je kampanje Jelena Dragišić, Head of Creative u agenciji LUNA\TBWA, izdvojila kao najbolje.

Telenor

Pitka, simpatična i topla priča. Sve je u ovoj reklami po meri. Mnogi su probali da urade istu stvar i naprave neku vrstu rekapitulacije ove godine, ali mislim da je ova kampanja jedina uspela da poentira. Pre svega zbog toga što je bazirana na sjajnom insajtu koji je odlično uvezan sa proizvodom.

Mountain Dew

Opet odličan insajt – MD bez šećera je isti kao original – maestralno preveden u kampanju kroz rimejkove najpoznatijih scena iz horor filmova, koje su zaista iste, a možda i bolje od originala.

Die Hard

Prinajem, slaba sam na filmove, ali da li je postoji bolje ime za akumulator koji ne umire lako od Diehard? Mislim da se u ovom projektu sve otvorilo od trenutka kada je neki genije rešio naming, i ono što je nastalo posle je samo logičan sled. Naravno, opet je insajt tako savršeno precizan da ideja nije imala šansu da ne pogodi publiku pravo u srce.

U našoj struci poznata je fraza „Make the LOGO bigger“. Kad sagledate našu industriju u godini za nama, čime biste zamenili reč LOGO?
Make the DISRUPTION* bigger. Kako dolazim iz agencije u čijem potpisu stoji The disruption company, jer se naš strateski tool se zove Disruption, zazvoni mi svaki put kad čujem tu reč. A ove godine sam je čula više nego ikada do sada. I to od klijenata. Nadam se da to znači da je stigao čas u kom će naša industrija da protrese sve konvencije i da ćemo imati sve više hrabrih iskoraka u komunikaciji.

*Realno, ovde je trebalo da stoji DISCOUNT, ali sam htela da završim godinu nečim lepim, a ne pritiskom na budžete sa kojim se suočavamo.


Oceni tekst

4,67 od 5
Loading...

Komentari