Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 301

Rei Inamoto i Merlee Jayme na Danima komunikacija!

0

REGION – Forbes i The Drum uvrstili su ih među top 25 svetskih kreativaca – Rei Inamoto i Merlee Jayme na glavnoj festivalskoj pozornici otkriće što je potrebno kako biste uspeli, a potom i ostali zapamćeni u eri hiperprodukcije i jednoličnosti

Iako ima identičnog brata blizanca, njegove su ideje jedinstvene – zbog čega ga je Forbes uvrstio na listu 25 najkreativnijih ljudi na svetu. Rei Inamoto, koji slovi za jednog od najuticajnijih individualaca marketinške i kreativne industrije, popeće se na pozornicu Dana komunikacija u rovinjskom hotelu Lone od 2. do 5. aprila, a popisu velikih imena festivala uz njega se pridružuje i Merlee Jayme, jedna od samo osam žena među 100 najboljih kreativnih direktora prema izboru Drum-a za 2019.

Neumoljiva preduzetnica i zagovornica inovacija koja svoju kreativnost koristi za dobrobit čovečanstva, Jayme je, kao glavna kreativna direktorica kompanije Dentsu Jayme Syfu, jedna od vodećih opinion lidera. Svojim projektom #sistergood, kojem je cilj jačanje ženskog vodstva, je pokrenula lavinu pozitivnih reakcija i sada inspiriše kreativke u usponu širom sveta.

Uticaj na formiranje stavova javnosti itekako ima i Inamoto. Njegov angažman u agenciji AKQA, kao i kreativna rešenja za globalne brendove kao što su Audi, Google, Nike i Xbox, pozicionirali su AKQA među vodeće agencije u industriji. Ovaj predavač Cannes Lionsa, kojeg je i Ad Age uvrstio na svoj popis vrhunskih svetskih kreativaca, skromno tvrdi kako je tajni sastojak njegovih besprekornih postignuća jednostavan zen pristup koji zahteva etičnost, staloženost i preciznost.

Jayme će u Rovinju govoriti o staklenom plafonu u industriji i kreativnom putu do uspeha i podeliće svoja iskustva i priče kako bi dokazala da baš svi mogu da imaju originalne i fantastične ideje, dok će Inamoto, kao još jedan istaknuti glas industrije, na osmim Danima komunikacija odgovoriti na pitanje kako razvijati originalna i pamtljiva kreativna rešenja koja će se istaći u današnjem svetu hiperprodukcije.

Uz već spomenute Reia Inamota i Merlee Jayme, svoj dolazak potvrdili su najuticajniji svetski direktor marketinga Keith Weed; podpredsednik Ogilvy-ja i TED govornik Rory Sutherland; Emmy-ima nagrađivani dizajner Chris Do; donedavni jevanđelista Microsofta James Whittaker; futurolog Ari Popper, koji je imao priliku da radii za NATO; lider u odnosima s javnošću i začetnik Holmes Reporta Paul Holmes kao i višestruko nagrađivani komunikacijski stručnjak David Orlic.

Više informacija o osmim Danima komunikacija i prijavama za učestvovanje možete pronaći na sna zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.

Deca biraju operu – zahvaljujući brokoliju

0

SVET – Švedska operska kuća Folkoperan prošle nedelje privukla je preko hiljadu dece koja su samovoljno izabrala operu. Kako? Dopuštajući im da biraju između opere i one stvari koju deca još manje vole – brokolija.

Šta donosi velika digitalna marketinška transformacija Google i Amazona?

Za digitalni marketing, 2019. je bila godina kada su neki veliki igrači razvili svoje brendove, pokazujući oglašivačima da mogu da dođu do kupaca na više načina nego ikada pre. Google i Amazon su imali posebnu misiju – da prikupe više novca za oglašavanje i veći angažman kupaca, isprobavajući različite promene, piše searchengineland.com.

Webfluential od sada i u Hrvatskoj

0

REGION – U Hrvatsku je stigao Webfluential – najveća „influencer performance“ marketinška platforma za brendove i agencije.

Let Them Call You Lucky

0

SVET – Novi korporativni identitet i pozicioniranje agencije The Big Now / mcgarrybowen zvanično je predstavljen u kancelarijama agencije. Osnivač i globalni predsednik agencije mcgarrybowen Gordon Bowen prisustvovao je zvaničnom predstavljanju nove globalne agencije na čelu sa Emanuele Nennom i suosnivačima i izvršnim direktorima Alessia Oggiano, Stefano Pagani i Massimiliano Chiesa.

Zrinka Horvat Goodman članica žirija njujorškog advertising festivala

0

REGION- Ovih je dana u toku žiriranje radova pristiglih na takmičenje New York Festivals Advertising Awards. U Grand žiriju je i kreativna direktorka agencije Bruketa&Žinić&Grey Zrinka Horvat Goodman.

Deca u advertisingu – raspust

0

Raspust je produžen, a uz njega savršeno ide treća zabrana našeg zakona o oglašavanju koji kaže da oglasna poruka ne sme da podstiče decu ili maloletnike na ponašanje koje im može škoditi. Možda ova zabrana i jeste najviše filozofska od svih, jer zadire u društvene norme. Šta to škodi deci? Produženi raspust verujem ne. Ali konzumacija šećera kao izvora sreće?! To sigurno da!

Reklama efikasna samo dve sekunde!

0

Samo ultra-kratke reklame mogu da prenesu poruku brenda (ili proizvoda). Ovo je rezultat istraživanja i neurološke studije agencije IPG Mediabrands i izdavača Sanoma sprovedeno u Holandiji.

Šta žena mora da uradi da bi dospela u žiri nekog oglašivačkog festivala?

0

SVET – Organizatori takmičenja u advertising industriji trude se da postignu rodnu ravnopravnost kada je sastav žirija u pitanju. Međutim, i dalje su u žirijima muškarci dominantni.

Blumberg – kampanja na steroidima

0

Majkl Blumberg, trostruki gradonačelnik Njujorka, self-made milijarder i osmi najbogatiji čovek u SAD, poremetio je predsedničke planove svima, uključujući Donalda Trampa, kada je polovinom novembra obznanio svoj ulazak u predsedničku trku. Iako se pozornici priključio toliko kasno da će morati da preskoči predizbore u čak četiri države, Blumberg se prema poslednjim istraživanjima agencija sa 16-17% podrške nalazi na trećem mestu među demokratama.