Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Prilika da se kvalitetni partnerski odnosi pokažu na delu!

Milica Popović, Corporate Communications Manager u kompaniji Delhaize Serbia, povodom foruma IZAZOV 2020, koji će biti održan 2. i 3. juna u Beogradu, govori o odnosu klijent-agencija i odgovornosti obe strane.

Ko danas postavlja pravila igre – klijent ili agencija? Ko je odgovoran za (ne)uspeh?
Svaki rezultat je posledica zajedničkog rada, posvećenosti i uloženog truda. Profesionalce u poslu, od onih koji to nisu, diferencira upravo princip preuzimanja odgovornosti. Jako je bitno da tim ljudi sa kojima radite, kako interno tako i eksterno, deli iste vrednosti, da zajedno imate osećaj da ste u „igri“ i da se uspehu stremite jednakim žarom. Ja sam imala sreće da tokom karijere sarađujem upravo sa ovakvim i ljudima i timovima.

Da li se hiperkonvinijens danas podrazumeva (brzo, jednostavno, jeftino)? Šta je glavna uzork ovoj pojavi?
Činjenica je da je instant kultura preuzela primat u gotovo svim segmentima života. Održivost strategije kompanije upravo se ogleda u njenoj agilnosti i brzini prilagođavanja stalnim promenama koje dolaze – od potrošačkih navika do dinamičnosti tržišta. Cena je po ekonomskoj logici posledica odnosa ponude i tražnje i samim tim diktira je tržište na kome smo svi učesnici. Ono što je uvek bitnije od same cene, a što ne smemo zaboraviti je kvalitet. Kompanija u kojoj radim tu ne pravi kompromis – od odnosa prema kupcima, usluge do saradnje sa partnerima.

Koji su glavna problemi u odnosu klijent-agencija? Da li je kratkoročna saradnja uzrok nepoverenja?
Poverenje i partnerski pristup ključ su uspeha svakog odnosa, a o njegovom kvalitetu najbolje mogu da govore godine saradnje. Sa agencijama sa kojima sarađujem to činim duže od 5 godina. Godine su period da prođete puno lepih, ali i onih momemata koji vas zamisle i koji zahtevaju prispitivanja na obe strane. Činjenica je da se poverenje gradi i zato je jako bitno da se klijenti i agencije redovno sastaju i sve iazove saradnje rešavaju zajednički. I to je recept i za saradnju koja pretenduje da bude na duže staze, ali i za onu koja je vremenski ograničena trajanjem određenog projekta. Zato bih i ponovila da smo svi mi na istom zadatku i jako je bitno da se na tom putu sve vreme osećamo lepo, vrednovano i poštovano.

Šta klijenti danas očekuju od agencija?
Posvećenost, rad i iznad svega kvalitet usluge.

Jedan trend za 2020. godinu?
Verujem da ćemo 2020. pamtiti po kampanjama koje za cilj imaju podizanje svesti o globalnim izazovima i da će kvalitetni partnerski odnosi više nego ikada imati priliku da pokažu da je zajedničkim snagama zaista moguće pomeriti granice i napraviti razliku.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,33 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!