today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako da omogućite uspešnu saradnju brenda i influensera?

Influenser marketing je jedna od sintagmi koje vrlo često čujemo i evidentno je da je ovaj trend tu da ostane. Kao što i samo ime govori, reč je o vidu marketinga koji podrazumeva promociju brenda preko saradnje sa influenserom, koji je, po pravilu, svoju popularnost stekao u virtuelnom svetu. Brojne su prednosti ovog vida komunikacije sa klijentima, ali ne smemo zaboraviti da je to alat koji se može koristit na ispravan ili pogrešan način.

Pored očiglednih stvari na koje moramo obratiti pažnju, kao što su publika influensera sa kojim sarađujemo, njegov reach i vrste kontenta koji pravi, postoje i drugi faktori koji mogu uticati na uspešnost naše saradnje.

Influensere karakteriše vrlo ličan i prisan odnos sa pratiocima. Ovo je nešto što mnogi brendovi umeju da previde i, samim tim, dovedu u pitanje uspešnost sopstvenih kampanja.

Tipične greške
Uzmimo za primer jutjubere koji su u svojim videima izrazito šaljivi i spontani i sa svojim pratiocima imaju prisan odnos. Ukoliko se u neki od njihovih klipova ubaci reklama za koju su dobili gotov scenario koji samo čitaju i čiji je stil dosta korporativan, neličan ili na neki drugi način nekarakterističan za ovu osobu, njihovi pratioci će to sigurno primetiti.

Posledice ovog propusta mogu biti loša efikasnost reklame, negativni komentari, osećaj fanova da su iznevereni, a možda i bojkot ne samo ovog influensera već i samog brenda.

Dakle, influenser sa kojim odlučimo da sarađujemo ne treba da ima samo odgovarajuću ciljnu grupu, već i da se na neki način poklapa sa senzibilitetom našeg brenda.

Primer uspešne saradnje
Jedan od dobrih primera kako brend i influenser mogu da ostvare saradnju, a da svi koji učestvuju u tom procesu budu zadovoljni, jesu brend za online rezervisanje karata za koncerte, utakmice i druge događaje, Seat Geek, i jutjuber Dejvid Dobrik. Kako Ijan iz kompanije SeatGeek navodi, autentičnost je ključna stavka u ovim saradnjama.

Neophodno je formalnosti svesti na minimum i dati slobodu kreatoru (influenseru) da na svoj, jedinstven način predstavi brend svojoj publici koju on dobro poznaje.

Njihova saradnja je toliko uspešna da je ovaj brend postao integralni deo Dejvidovog Jutjub kanala i zajednice njegovih fanova. Ovo su ostvarili tako što su Dejvidu postali glavni sponzor za sve velike i često dirljive gestove koje on priređuje svojim prijateljima i ljudima kojima je pomoć potrebna. Kada fanovi gledaju Dejvidov video i kada čuju reči SeatGeek, odmah znaju da će se nešto uzbudljivo dogoditi.

Na ovaj način, SeatGeek postaje sinonim za velikodušnost, poverenje i pouzdanost, što je dovelo do toga da ova aplikacija dobije veliki broj novih lojalnih korisnika i posluži kao primer za uspešnu saradnju brenda i influensera u kojoj ne profitiraju samo oni već i cela zajednica koja tog influensera prati.

Izvor: FCB Afirma

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!