Najvažnija svrha advertisinga je da poboljša poslovne performanse brenda!

Nikola Parun, Head of PR & Digital u agenciji Ovation BBDO, povodom foruma IZAZOV 2020, koji će biti održan 2. i 3. juna u Beogradu, govori o advertisingu koji menja svet.

Na koji način advertising može da promeni svet i da li je to uopšte njegov zadatak?
Advertajzing je na prvoj liniji tržišnog obraćanja ljudima. Odgovornost svih nas koji se njime bavimo zbog toga je da u etar puštamo poruke koje menjaju svet nabolje, pazeći pritom na najbolji interes brenda kojem dajemo dušu i glas.

Koja je tu uloga i moć brendova?
Supstancijalna je. Na kraju procesa, brend je taj koji lansira komunikaciju, potpisuje poruku i odgovara za nju. Posao nas u agencijama je da brend spremimo za kraj tog procesa i damo rešenja posle kojih će biti u boljoj poziciji nego na njegovom početku.

Šta možemo da uradimo na nivou pojedinca, agencije/kompanije i struke?
Možemo i moramo da pristupimo svakom projektu sa najvećom mogućom pažnjom. To važi za sve učesnike i faze procesa.

Šta je advertising sa svrhom?
To je pleonazam 🙂 Advetajzing je ili sa svrhom ili nije advertajzing. Prva i najvažnija svrha advertajzinga je da pomogne brendu da ostvari značajan napredak u ključnim poslovnim performansama. To je preduslov tržišnog razvoja, a samim tim i prostora u kojima advertajzing može da se pozabavi nekim širim važnim društvenim pitanjima.

Jedan trend za 2020. godinu?
COVID19 je najvažniji trend u 2020. godini. Perite ruke, dezinfikujte telefone i laptopove i čuvajte ljude u svojoj okolini.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari