Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Najvažnija svrha advertisinga je da poboljša poslovne performanse brenda!

Nikola Parun, Head of PR & Digital u agenciji Ovation BBDO, povodom foruma IZAZOV 2020, koji će biti održan 2. i 3. juna u Beogradu, govori o advertisingu koji menja svet.

Na koji način advertising može da promeni svet i da li je to uopšte njegov zadatak?
Advertajzing je na prvoj liniji tržišnog obraćanja ljudima. Odgovornost svih nas koji se njime bavimo zbog toga je da u etar puštamo poruke koje menjaju svet nabolje, pazeći pritom na najbolji interes brenda kojem dajemo dušu i glas.

Koja je tu uloga i moć brendova?
Supstancijalna je. Na kraju procesa, brend je taj koji lansira komunikaciju, potpisuje poruku i odgovara za nju. Posao nas u agencijama je da brend spremimo za kraj tog procesa i damo rešenja posle kojih će biti u boljoj poziciji nego na njegovom početku.

Šta možemo da uradimo na nivou pojedinca, agencije/kompanije i struke?
Možemo i moramo da pristupimo svakom projektu sa najvećom mogućom pažnjom. To važi za sve učesnike i faze procesa.

Šta je advertising sa svrhom?
To je pleonazam 🙂 Advetajzing je ili sa svrhom ili nije advertajzing. Prva i najvažnija svrha advertajzinga je da pomogne brendu da ostvari značajan napredak u ključnim poslovnim performansama. To je preduslov tržišnog razvoja, a samim tim i prostora u kojima advertajzing može da se pozabavi nekim širim važnim društvenim pitanjima.

Jedan trend za 2020. godinu?
COVID19 je najvažniji trend u 2020. godini. Perite ruke, dezinfikujte telefone i laptopove i čuvajte ljude u svojoj okolini.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!