Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 283

Digital Element: Influenseri u doba korone

0

Influenseri sa Instagrama u vremenu korone rade punom parom. Na njihov način rada uopšte nije uticala pandemija virusa zbog toga što ili imaju već unapred ugovorene promocije ili objavljuju slike iz prošlosti kako bi privukli i zdražali pažnju svojih pratilaca. Doduše, iskoristili su priliku da često u svojim postovima daju osvrt na trenutnu situaciju. Ukupan engagement na ovoj mreži zavisi od različitih faktora kao što su broj objava i broj pratilaca. Gledajući grafik, najveći mesečni engagement imala je Lea Stanković, koja je takođe imala i najviše objava, dok je sa samo 5 objava u martu na drugom mestu bio Baka Prase.

Društveni imunitet brendova

0

Otprilike jednom u deset godina, homo sapiensi se dosete da su samo jedna od karika uzročno-posledičnih lanaca i lančića na Trećem kamenčiću od Sunca, pa se naprasno zainteresuju za pojmove iz hemije, fizike, biologije i tako te škole na daljinu… Elem, samo jedna od lekcija svima nam na hartiji beše i ona o imunom sistemu, o urođenom i stečenom imunitetu… O jednom od najdivnijih živih čuda pod okom mikroskopskom!

IGRE KOMUNIKACIJA: Dupla doza vanrednog stanja

0

U martu ove godine, marketing stručnjaci koji imaju bilo kakvog dodira sa digitalom, doživeli su jednu od svojih najvećih noćnih mora: vanredno COVID-19 stanje.

UNICEF: Smernice o društveno odgovornom i rodno osvešćenom oglašavanju

0

SVET – UNICEF je pripremio smernice za kompanije koje se oglašavaju tokom epidemije COVID-19.

#AdCast: Pre otkazivanja kampanja treba porazmisliti šta nam to donosi kratkoročno i dugoročno!

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, u narednom periodu organizovaće seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Prvi webinar zakazan je za danas 21. april sa početkom u 16h na temu „Na muci se poznaju partneri“. Tim povodom razgovarali smo sa Jelenom Brajović, Deputy Managing Director agencije SIVO i jednom od panelista.

Pipi i Imago Ogilvy osvojili MIXX Best in Show

0

REGION – Proglašenje dobitnika MIXX-a 16. je aprila već tradicionalno pratila mnogobrojna domaća, kao i regionalna publika, ali ovoga puta ne u Rovinju, nego pomoću live streama iz svojih domova – jer kreativnost, uprkos teškim okolnostima, ide dalje. Na daljinu su posebno slavili Pipi i Imago Ogilvy – njihov je projekat Spomenik neisklesanom telu osvojio MIXX-ovu titulu Best in Show.

Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb osvojili Effie Grand Prix

0

REGION – U petak 17. aprila na Facebook stranici Dana komunikacija uživo su proglašeni najbolji projekti takmičenja Effie, koje slavi efikasnost marketinške industrije. Grand Prix i zlatni Effie osvojio je projekat „Ostajemo di smo“ Zagrebačke pivovare i agencije BBDO Zagreb, a u projektu su učestvovale i agencije Universal McCann i Degordian.

#WakeUpCall: Svi moramo biti deo rešenja!

0

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi u vezi sa širenjem virusa COVID-19. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i uz nesebičnu podršku kompanija-donatora obezbedili prehrambene pakete za samohrane roditelje, porodice bez osnovnih primanja i beskućnike, koje naši volonteri svakoga dana distribuiraju najugroženijima. Jedna od kompanija koja se uključila i podržala akciju je Mlekara Šabac A.D., a naša sagovornica ovoga puta bila je Maja Bađin Georgijević, menadžer korporativnih komunikacija.

#WakeUpCall: Izvesno je da mi već živimo u izmenjenom svetu!

0

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naša sagovornica ovoga puta bila je Sanja Milaković Kolundžija, Principal, Executive Group.

Kupovne navike potrašača pod uticajem korone

0

U trenutku krize možda jedna od najvažnijih stvari je empatičan odnos prema potrošačima i zajednici, bez obzira na to koji brend je u pitanju i kojoj industriji pripada. Nesmotreni potezi u ovakvim vremenima nose veliki razik za etiketiranje brenda kao nekog ko misli samo na profit.