Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 282

#WakeUpCall: Društvena odgovornost temelj je svakog uspešnog poslovanja!

0

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi u vezi sa širenjem virusa COVID-19. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i uz nesebičnu podršku kompanija-donatora obezbedili prehrambene pakete za samohrane roditelje, porodice bez osnovnih primanja i beskućnike, koje naši volonteri svakoga dana distribuiraju najugroženijima. Jedna od kompanija koja se uključila i podržala akciju je MARS, a naša sagovornica ovoga puta bila je Vanja Vagić, Corporate Affairs Manager u Mars Baltic Balkan Adriatic.

Ovo je kriza koja se ne propušta: brendovi imaju šansu veka

0

Možda neće odmah doći do promene ekonomskog modela, ali je krah postojećeg konzumerističkog dugoročno evidentan.

#AdCast: U se i u svoje kljuse!

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, u narednom periodu organizovaće seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Drugi webinar zakazan je za utorak 28. april sa početkom u 18h na temu „Stanje u regionu – šta rade komšije u doba korone?“.Tim povodom razgovarali smo sa Borislavom Miljanovićem, CEO, Represent Systema i jednim od panelista.

Skrivene poruke i značaj komunikacije u seriji “La Casa de Papel”

0

Crveni jednodelni kombinezoni i maske sa likom Salvadora Dalija postale su simbol bunta, revolta i otpora širom sveta. Kada se tome doda partizanska pesma “Bella Ciao” koja je himna pljačkaške grupe i važan motiv u ovoj priči, dobijamo sasvim drugu sliku: omiljeni negativci postali su heroji u celom svetu. Sve je počelo 2017. godine kada je emitovana prva sezona španske mini-serije “La Casa de Papel” (Money Heist).

Zašto domaći brendovi nisu na TikToku?

Ćao, ja sam igor_radule, TikToker koji je za manje od tri meseca skupio skoro 30.000 followera i ima post sa više od 4.2 miliona pregleda. Ukoliko si to već znao, znači da si verovatno pročitao prethodni blog u kojem sam se pohvalio uspehom i pružio svoj uvid u neke od čestih dilema vezanih za ovu aplikaciju. Ukoliko ne znaš o čemu pričam, bilo bi korisno da klikneš na ovaj gore link, pa se vratiš ovde nakon čitanja prvog bloga.

Platforma za novo ponašanje potrošača

0

Kriza koju je izazvao virus SARS-CoV-2, definitivno će obeležiti 2020 godinu. Neki smatraju da će ekonomske posledice krize biti biti slične onima koje su zadesile Zapadni svet 20ih i 30ih godina prošlog veka. No, da ne bismo ponavljali ono što je već mnogo puta rečeno, pokušaćemo da napravimo paralelu sa jednim filmom (sada imamo mnogo više vremena da se i njima posvetimo).

#AdCast: Stanje u regionu – šta rade komšije u doba korone?

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, u narednom periodu organizovaće seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Drugi webinar zakazan je za utorak 28. april sa početkom u 18h na temu „Stanje u regionu – šta rade komšije u doba korone?“.

#AdCast video: Nema razloga da stanemo!

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizovala je juče prvi #AdCast webinar na temu „Na muci se poznaju partneri“.

Kako brendovi mogu da pronađu smislene uloge u svetu okrenutom naglavačke?

0

WeCann Live Panel donosi razgovore uživo sa predstavnicima advertajzing industrije. Domaćini WeCann Live Panela su agencije I&F Grupe, koje će podeliti svoj pogled na trendove i teme koje privlače pažnju naše industrije.

#WakeUpCall: Darvinizam u punom obimu!

0

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naš sagovornik ovoga puta bio je Marin Šimurina, Managing Director, SIVO.