today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#AdCast: Brend se gradi kako pre kriznog perioda, tako i u toku istog!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Četvrti webinar zakazan je za sredu 13. maj sa početkom u 18h na temuHuman Experience u post-kovid društvu. Tim povodom razgovarali smo sa Veljkom Gucićem, direktorom prodaje i operacija u BENU Apotekama i jednim od panelista.

Zašto je u doba krize važno da brendovi tretiraju korisnike „more like human, less like customer“?
Zato što je u kriznim periodima osetljiva komunikacija i ljudskost, odnosno emocija je nešto čime svi brendovi trebaju da se vode prvenstveno. Kompanija i njen brend svoju poziciju na tržištu, grade kako pre kriznog perioda, tako i u toku istog, prvenstveno što nas je cela situacija pandemije iznenadila i nismo je mogli niti predvideti niti očekivati. Iz ugla BENU apoteka, naše mušterije su većinom naši pacijenti, pa je time situacija dodatno delikatnija u smislu komunikacije i najvažnije je biti u svakom momentu tu za njih. Dostupnost, stručan savet, topla reč i razumevanje pojedinačnih potreba pacijenata je ono čime se mi diferenciramo i na čemu intenzivno radimo.

Na koji način su nove tehnologije redefinisale korisničko iskustvo u doba korone i šta možemo očekivati u post-kovid periodu?
Online je prešao sa „nice to have“ u „must have“. Za sve one koji ne poznaju tehnologiju takođe je bilo važno naći načina da im se izađe u susret. Kampanjom „Kod nas ili kod vas“, omogućili smo svim pacijentima putem jedinstvenog broja telefona, da uz pomoć farmaceuta operatera odaberu opciju, da dođu do obližnje apoteke gde bi ih sačekala rezervacija potrebnih artikla ili da im se putem isporuke artikli dostave na kućnu adresu. Takođe, uveli smo isporuku i preko DONESI aplikacije, a uskoro će mušterije CarGo-a imati opciju da kupe jedan od već pripremljenih paketa BENU proizvoda (paket za imunitet, paket za familiju i paket za decu).

Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!