#AdCast: Brendovi treba da pruže stvaran benefit!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Četvrti webinar zakazan je za sredu 13. maj sa početkom u 18h na temuHuman Experience u post-kovid društvu. Tim povodom razgovarali smo sa Dunjom Ivanović, Marketing Senior Director – East Europe Snacks, PepsiCo i jednom od panelista.

Zašto je u doba krize važno da brendovi tretiraju korisnike „more like human, less like customer“?
U doba krize, u izuzetnim i iznenadnim okolnostima, menjaju se i preispituju prioriteti. Lista prioriteta postaja kraća. Stoga i brendovi, ukoliko žele da odgovore na okolnosti mimo svojih regularnih prodajnih i promotivnih aktivnosti, treba da pruže stvaran benefit, pre nego da se prilagode u isključivo komunikacijskim okvirima. Zato ispitanici u nedavnim anketama najpre navode brendove i kompanije koje su donirale maske, obroke za medicinske radnike i ugroženo stanovništvo, kao i pružile finansijku podršku institucijama, pre nego one koji su se ograničili na komunikacijski aspekt tipa „ostanite kod kuće“.

Na koji način su nove tehnologije redefinisale korisničko iskustvo u doba korone i šta možemo očekivati u post-kovid periodu?
Trend prelaska na online tehnologije prisutan je već duže vreme. Život u povećanoj izolaciji pre svega ubrzava i omasovljuje postojeće prilagođavanje i prelazak na sve veći spektar korišćenja online platofrmi i usluga, umesto direktnog fizičkog iskustva. Verovatno su mnogi downloadovali barem jednu aplikaciju za kućnu dostavu u periodu izolacije. Ipak svaki trend ima i svoju suporotnost. Ne mali broj ljudi uviđa povećanu potrebu za slobodnim kretanjem i socijalnim interakcijama, mimo pogodnosti koje pružaju tehnologije. Tako da će verovatno doći do kombinacije i biće uspostavljena neka nova ravnoteža, što je uobičajeno za svaki evolutivni ciklus.

Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari