Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#AdCast: Brendovi treba da pruže stvaran benefit!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Četvrti webinar zakazan je za sredu 13. maj sa početkom u 18h na temuHuman Experience u post-kovid društvu. Tim povodom razgovarali smo sa Dunjom Ivanović, Marketing Senior Director – East Europe Snacks, PepsiCo i jednom od panelista.

Zašto je u doba krize važno da brendovi tretiraju korisnike „more like human, less like customer“?
U doba krize, u izuzetnim i iznenadnim okolnostima, menjaju se i preispituju prioriteti. Lista prioriteta postaja kraća. Stoga i brendovi, ukoliko žele da odgovore na okolnosti mimo svojih regularnih prodajnih i promotivnih aktivnosti, treba da pruže stvaran benefit, pre nego da se prilagode u isključivo komunikacijskim okvirima. Zato ispitanici u nedavnim anketama najpre navode brendove i kompanije koje su donirale maske, obroke za medicinske radnike i ugroženo stanovništvo, kao i pružile finansijku podršku institucijama, pre nego one koji su se ograničili na komunikacijski aspekt tipa „ostanite kod kuće“.

Na koji način su nove tehnologije redefinisale korisničko iskustvo u doba korone i šta možemo očekivati u post-kovid periodu?
Trend prelaska na online tehnologije prisutan je već duže vreme. Život u povećanoj izolaciji pre svega ubrzava i omasovljuje postojeće prilagođavanje i prelazak na sve veći spektar korišćenja online platofrmi i usluga, umesto direktnog fizičkog iskustva. Verovatno su mnogi downloadovali barem jednu aplikaciju za kućnu dostavu u periodu izolacije. Ipak svaki trend ima i svoju suporotnost. Ne mali broj ljudi uviđa povećanu potrebu za slobodnim kretanjem i socijalnim interakcijama, mimo pogodnosti koje pružaju tehnologije. Tako da će verovatno doći do kombinacije i biće uspostavljena neka nova ravnoteža, što je uobičajeno za svaki evolutivni ciklus.

Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!