Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Četvrti webinar zakazan je za sredu 13. maj sa početkom u 18h na temu – Human Experience u post-kovid društvu. Tim povodom razgovarali smo sa Nikolom Parunom, Head of PR i Digital Media u agenciji Ovation BBDO i moderatorom ovog webinara.
Na koji način brendovi treba da komuniciraju u post-kovid periodu? Šta bi im savetovao?
Svakako da nastave sa pretkriznim obimom komunikacije ili je pojačaju, ako su u mogućnosti. Prerano je da kažemo da je naredni period post-kovid ali svakako ne treba da beže od stvarnosti ni kada je ona kako treba ni kada je okrenuta naglavačke. Sa Covid19 ćemo da živimo bar još neko vreme. Odgovorna komunikacija svakako treba da izbegne epidemiološki spornu kreativu, a u ovo vreme je to posebno važno.
Da li je ova pandemija trajno izmenila navike potrošača i kako?
Moraćemo da sačekamo da pandemija prođe da bismo doneli ispravan zaključak. Prvi pokazatelji pokazuju drastične promene navika potrošača ali one su pre svega uzrokovane #StayHome režimom života. Učesnici ovog #AdCast-a će dati korisne nalaze iz svojih industrija, a oni su ipak na izvoru informacija o navikama potrošača i treba da poslušamo pre svega njihove uvide.
Ne zaboravimo da izlazimo iz goruće faze prvog talasa epidemije. Nadajmo se da drugog neće biti ili da će biti značajno slabiji ali spremajmo se kao da hoće. To je odgovoran pristup.
Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.