Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Nielsen: Rast gledanosti televizije i u aprilu

REGION – Od uvođenja posebnih mera zaštite od pandemije virusa COVID-19, 22. marta u Hrvatskoj, gledanost televizije značajno je veća nego u istom razdoblju prethodne godine. Takav trend agencija AGB Nielsen zabeležila je i tokom meseca aprila.

Dnevna krivulja gledanosti je viša tokom celog dana. Intenzivan rast gledanosti se uočava već od 7 sati ujutro. Karakteristika ovog razdoblja je peak u 14h kada tri nacionalna TV kanala prenose konferenciju za medije Stožera civilne zaštite u Hrvatskoj.

Prosečno vreme gledanja po pojedincu je u posmatranim nedeljama na višem nivou u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Beležimo porast gledanosti svih segmenata Total TV-a što obuhvaća gledanost linearnih TV kanala i nereferenciranu gledanost (gaming, streaming).

Izvor: AGB Nielsen

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!