Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 281

Ekonomija ostajanja kod kuće – šta brendovi mogu da rade?

0

Šta su korisnici u Srbiji i Hrvatskoj najviše pretraživali na internetu u prethodnom periodu? Koliko je promenjeno ponašanje potrošača u Kini, Italiji, Španiji, zemljama koje su najviše pogođene virusom COVID-19? Šta možemo da naučimo iz njihovog iskustva? Šta u uslovima „kućne ekonomije“ brendovi mogu da urade?

Wieden + Kennedy – agencija godine na Ad Age A-listi

0

SVET – Wieden + Kennedy proglašen je Agencijom godine u okviru tradicionalne AdAge A-liste. Wieden + Kennedy osvajio je ovu titulu treći put zaredom.

#WakeUpCall: Snaga kompanije i potreba za podrškom sada je vidljivija više nego ikada!

0

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi u vezi sa širenjem virusa COVID-19. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i uz nesebičnu podršku kompanija-donatora obezbedili prehrambene pakete za samohrane roditelje, porodice bez osnovnih primanja i beskućnike, koje naši volonteri svakoga dana distribuiraju najugroženijima. Jedna od kompanija koja se uključila i podržala akciju je Marbo Product, a naša sagovornica ovoga puta bila je Ljiljana Radosavljević, menadžer korporativnih komunikacija i javnih politika kompanije PepsiCo za tržišta Zapadnog Balkana.

Kakva je sudbina brendova u svetu „okrenutom naopačke“?

0

Niko ne zna kada će se, niti kako će se svetska kriza prouzrokovana virusom Covid-19 završiti. Još manje znamo kako će naši životi, dnevne rutine i navike menjati, a uveliko se menjaju. Ljudi iza globalno uticajnih brendova su uplašeni isto kao i mi. U takvoj situaciji teško je povući potez koji će jednom brendu održati vrednost na tržištu.

#AdCast: Još je rano da se donesu konkretne strategije kako dalje!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, u narednom periodu organizovaće seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Drugi webinar zakazan je za utorak 28. april sa početkom u 18h na temu „Stanje u regionu – šta rade komšije u doba korone?. Tim povodom razgovarali smo sa Zoranom Zdraveskim, Executive Directorom agencije Direct Media United Solutions (Severna Makedonija) i jednim od panelista.

#AdCast: Čeka nas recesija!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, u narednom periodu organizovaće seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Drugi webinar zakazan je za utorak 28. april sa početkom u 18h na temu „Stanje u regionu – šta rade komšije u doba korone?. Tim povodom razgovarali smo sa Danielom Ackermannom, CEO agencije Degordian i jednim od panelista.

Vizuelni identitet na poklon

0

Vizuelni identitet čine svi elementI vidljivi okom koji predstavljaju određeni brend ili kompaniju. U vreme prelaska poslovanja iz tradicionalnih kanala u online, gde se trenutno odvija najveći obim trgovine, upravo je ključna vizuelna prezentacija i najčešće od nje zavisi da li ćete sklopiti određeni posao, tj. prodati proizvod.

#AdCast: Treba da osluškujemo, osećamo i pratimo novu realnost!

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, u narednom periodu organizovaće seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Drugi webinar zakazan je za utorak 28. april sa početkom u 18h na temu Stanje u regionu – šta rade komšije u doba korone?. Tim povodom razgovarali smo sa Jasminom Nikolić, Client Service Directorom agencije New Moment New Ideas Company.

Zlatni Effie i spektar Ideja X

0

REGION – Proglašenje najboljih projekata komunikacijske industrije, koje se krajem prethodne nedelje održalo u neobičnom virtuelnom okruženju Facebook stranice Dani komunikacija, donelo nam je brojna priznanja. Ove jedinstvene okolnosti pokazale su nam da je duh zajedništva industrije kojem inače svedočimo u Rovinju nepokolebljiv, a virtualno druženje McCannovaca pratio je niz lepih vesti.

Kad dođe do otpuštanja radnika…

0

COVID-19 kriza dovela je do toga da su kompanije- velike i male, primorane da otpuste značajan deo zaposlenih ili da drastično smanjuju plate. To je izuzetno težak zadatak i u normalnim okolnostima. U ovim izazovnim vremenima, za menadžere je on dodatno zahtevan jer je iznenadan – sa jedne strane emocije i empatija su usmereni ka ljudima, a sa druge postoji odgovornost za kompaniju i njen dalji opstanak.