today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#AdCast: U svakom segmentu se promenila svakodnevnica potrošača!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Četvrti webinar zakazan je za danas 13. maj sa početkom u 18h na temuHuman Experience u post-kovid društvu. Tim povodom razgovarali smo sa Natašom Pavlović, direktorkom marketinga u kompaniji Mercator-S i jednom od panelista.

Zašto je u doba krize važno da brendovi tretiraju korisnike „more like human, less like customer“?
To je uvek važno, ali doba krize sa sobom donosi veći fokus na bazične emocije i osnovne potrebe. One nisu više tako kompleksne da bi se svrstavale u različite grupe potrošača. Cilj je tada isti, da zajedničkim snagama pokažemo solidarnost uz maksimalnu transparentnost i empatiju prema potrošačima. U skladu sa tim poslednjih nedelja vidimo da sve više brednova usmerava svoju komunikaciju na nove potrebe i stavljaju fokus na to kako mogu zaista pomoći svojim potrošačima, biti im bliže nego ikada i generalno biti od koristi društvu u celini.

Brojna istraživanja koja su realizovana u ovom periodu pokazuju da ljudi očekuju čovečnost i pozitivnost. Svaki put kada su ljudi uplašeni, nemaju potpunu kontrolu vraćaju se fundamentalnim vrednostima – Maslovljeva piramida ljudskih potreba je, zajedno sa celim svetom, okrenuta naopačke. I zbog toga, ključno je da brendovi budu svesni ljudskih osećanja, da se ne vraćaju svom uobičajnom načinu razmišljanja i poslovanja već da pokažu pristupačnost i prave vrednosti.

Ako pogledam samo na našem primeru, prvi fokus stavljen je na zaposlene. Mercator S se pobrinuo da pre svega zaštiti svoje zaposlene, sprovede sve moguće preventivne mere kako bi zaštitio zdravlje zaposlenih, u čemu smo moram dodati i uspeli tokom ovog celog perioda krize, a samim tim i sve potrošače koji svakodnevno dolaze u naše prodavnice. Nakon toga smo se orjentisali na sve ugrožene grupe, pomagali u organizaciji i pakovanju preko 170.000 paketa za sve penzionere u Beogradu. Pomogli svima onima koji su na prvim linijama, medicinarima, vojsci, novinarima. Kompanija „Mercator-S“ donirala je robu u vrednosti od oko četiri miliona dinara za Covid bolnice i kasarne Vojske Srbije angažovane u borbi protiv pandemije Covid-19. koje će im pomoći da izdrže radeći najteži i najvažniji posao za Srbiju danas. Srećni smo što imamo priliku da solidarnost, odnosno zajednički uspeh, kao jednu od primarnih vrednosti naše kompanije proširimo na društvo u celini.

Među prvima smo prepoznali značaj prilagođene komunikacije u doba krize i pokrenuli smo content projekat “IDEA od kuće”, koji za cilj ima da mi kao brend budemo potrošačima na usluzi i pomognemo im kada nemaju odgovor na pitanje ili u zabrinuti i uplašeni u izolaciji. Naši sajtovi i društvene mreže su tu da im daju rešenja kako da se zabave, edukuju, vežbaju, kuvaju i iskoriste svoje vreme kvalitetno. Zbog toga za njih pripremamo dinamičan sadržaj koji za cilj ima da im rekreira navike i način života pre početka vanrednog stanja, a ovog puta u kućnim uslovima.

U zavisnosti od toga kako će se situacija sa COVID-19 pandemijom dalje razvijati, razmišljamo već o ulozi koju će brendovi imati u budućnosti, jer budućnost koja nas sve čeka je sigurno drugačija od one koju smo očekivali. Brendovi će morati brže nego inače da se snalaze u novim okolnostima i da preispitaju ulogu koju igraju u životima svojih kupaca.

Na koji način su nove tehnologije redefinisale korisničko iskustvo u doba korone i šta možemo očekivati u post-kovid periodu?
U svakom segmentu se promenila svakodnevnica naših potrošača. Svi se trude da budu što više kod kuće i sve prelazi na cloud. Na internetu kuvaju, gledaju filmove, čitaju, pišu. Sve veći broj potrošača okreće se dostavi, click&collect i drive-in uslugama. I to nije slučaj samo u Srbiji, nego u celom svetu. Brendovi koji mogu da preusmere tehnološke kapacitete i investicije na digitalne platforme umanjiće uticaj pandemije i održati nesmetano poslovanje trenutno, a i na duže staze.

Prema Digital 2020. Global Overview izveštaju dnevno provedemo 7 sati online! Cifra se, imajući u vidu nove okolonosti, može samo povećavati. Logistiek.nl i Digital Commerce su, 17. marta, objavili svoja predviđanja rasta online kupovine za 57%, odnosno 52%, kao i uvećanje od 8,8% ljudi koji kupuju online.

Online prodaja namirnica beleži ogroman rast. Broj novoregistrovanih korisnika i možemo reći sama potražnja za online kupovinom namirnica je čak 10 puta veća od mesečnog proseka.

Zbog novonastale situacije, a kako bismo bili efikasniji i brži, ponudili smo dve nove usluge u toku Covid perioda:
– Poruči & Pokupi koji kupcima omogućava da porudžbinu naprave na web shopu, a preuzmu u našim radnjama. Ova usluga je dostupna u čak 17 gradova Srbije i 24 naše prodavnice;
– U saradnji sa Glovom pokrenuli smo dostavu namirnice na kućnu adresu. Ono što je potrebno jeste da kupac preuzme Glovo aplikaciju, odabere IDEA super, IDEA organic ili Mercator prodavnicu na aplikaciji, poruči željene proizvode, a Glovo će dostaviti porudžbinu za najviše 60 minuta.
– Proširili smo i povećali kapacitete postojećeg web shop-a, kako bi omogućili veči broj dostava svim našim online kupcima.

Online kupovina, danas kada smo sa razlogom promenili dnevne navike, potrebnija nam je više nego ikada pre. Našom internet prodavnicom, uslugom Pokupi i partnershipom sa Glovom smo nadogradili i unapredili svoju uslugu u prodavnicama gde, posebno u flagship radnjama, sve veći naglasak stavljamo na korisničko iskustvo.

Stvara se svet koji se neće vraćati na ono što je nekad bilo, jer budućnost je već sadašnjost. Sada je veliki fokus na marketing i CRM timovima, koji treba da drajvuju digitalnu transformaciju u svojim kompanijama. Važno je obratiti se novim korisnicima, ponuditi im personalizovanu ponudu i kreirati customer journey koji će nam pomoći da tog korisnika motivišemo da obavi online kupovinu i ostane trajno sa nama, a ako je predikcija da će do 2024. godine 85% trgovine na svetu da se obavlja putem onlajna, onda je ovo prilika za sve.

Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!