Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 280

Ask an expert – novi online format Srpske asocijacije menadžera

0

Srpska asocijacija menadžera pokrenula je nov format online dijaloga i razgovora pod nazivom „Ask an expert“ u okviru kojeg stručnjaci, članovi SAMa, koji imaju sveobuhvatno znanje iz svojih oblasti, visoke profesionalne kvalifikacije i višegodišnje praktično iskustvo odgovaraju na neke od trenutno najaktuelnijih tema.

HURA: Pregled prošle i očekivanja od ove krize

0

REGION – Pre samog početka Digitalnog doručka, Anđela Buljan Šiber, predsednica Uprave HURA-e, održala je uvodno predavanje u kojem je iznela podatke o oglašivačkoj industriji u doba prošle krize te očekivanja o ovoj u kojoj se trenutno nalazimo.

Prezentacija je dostupna OVDE, a neke od grafikona možete pogledati ispod:

#AdCast video: Ekonomske mere vlada nedovoljne i ne donose konkretne benefite kreativnoj industriji!

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizovala je juče drugi po redu #AdCast webinar na temu „Stanje u regionu – šta rade komšije u doba korone?“.

#WakeUpCall: Društvena odgovornost bi morala uvek da bude temeljna vrednost!

0

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi u vezi sa širenjem virusa COVID-19. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i uz nesebičnu podršku kompanija-donatora obezbedili prehrambene pakete za samohrane roditelje, porodice bez osnovnih primanja i beskućnike, koje naši volonteri svakoga dana distribuiraju najugroženijima. Jedna od kompanija koja se uključila i podržala akciju je Knjaz Miloš, a naša sagovornica ovoga puta bila je Milana Petrović, Menadžer za javne i korporativne poslove.

HURA pokrenula akciju #jedvacekam!

0

REGION- Mnoštvo je stvari kojima se radujemo i mnoštvo je malih i srednjih poduzetnika koji nam ih inače osiguravaju, a sada im je naša podrška od velike važnosti – zbog čega je ključno da se uključite u novu #jedvacekam inicijativu.

Da li će marketing preživeti?

0

Situacija do koje je dovela globalna pandemija u velikoj meri je već promenila način poslovanja, pa i marketing. Prema mišljenju Iskre Popović, direktorke Novaston Marketing Consultancy, marketing je nešto što ne može da se zaustavi.

#AdCast: Struka u BiH nikada do sada nije uspela da se udruži!

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, u narednom periodu organizovaće seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Drugi webinar zakazan je za utorak 28. april sa početkom u 18h na temuStanje u regionu – šta rade komšije u doba korone?“. Tim povodom razgovarali smo sa Vesnom Vlašić Jusupović, direktorkom agencije McCann Sarajevo i jedna od panelista.

Ekonomija ostajanja kod kuće – šta brendovi mogu da rade?

0

Šta su korisnici u Srbiji i Hrvatskoj najviše pretraživali na internetu u prethodnom periodu? Koliko je promenjeno ponašanje potrošača u Kini, Italiji, Španiji, zemljama koje su najviše pogođene virusom COVID-19? Šta možemo da naučimo iz njihovog iskustva? Šta u uslovima „kućne ekonomije“ brendovi mogu da urade?

Wieden + Kennedy – agencija godine na Ad Age A-listi

0

SVET – Wieden + Kennedy proglašen je Agencijom godine u okviru tradicionalne AdAge A-liste. Wieden + Kennedy osvajio je ovu titulu treći put zaredom.

#WakeUpCall: Snaga kompanije i potreba za podrškom sada je vidljivija više nego ikada!

0

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi u vezi sa širenjem virusa COVID-19. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i uz nesebičnu podršku kompanija-donatora obezbedili prehrambene pakete za samohrane roditelje, porodice bez osnovnih primanja i beskućnike, koje naši volonteri svakoga dana distribuiraju najugroženijima. Jedna od kompanija koja se uključila i podržala akciju je Marbo Product, a naša sagovornica ovoga puta bila je Ljiljana Radosavljević, menadžer korporativnih komunikacija i javnih politika kompanije PepsiCo za tržišta Zapadnog Balkana.