today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Komunikacija u vremenu pandemije

REGION – Detaljna analiza tržišta i dugoročno planiranje su kvaliteti neophodni za razvoj brendova i izradu njihovih marketinških strategija. Međutim, ponekad ipak nastupi vreme u kojem su od pomenutih kvaliteta bitniji intuicija, brzina reakcije, hrabrost i odlučnost.

Takve su sve krizne situacije, jer one ruše ustaljene sisteme vrednosti, a iz njih kao pobednici izlaze samo oni koji su uspeli adekvatno reagovati i prilagoditi se. Možda je svima dosadilo ponavljanje, ali „živimo u takvom vremenu“ aludira na poruku da se tom vremenu trebamo prilagoditi.

Zbog toga je agencija Via Media, prilagođavajući se na taj način i sama novonastaloj situaciji, osetila da svojom jubilarnom, desetom Brending konferencijom treba ponuditi rešenja i odgovore na brojna pitanja izazvana pandemijom korona virusa. Dospeli su – da podsetimo na jedan od ranijih slogana Brending konferencije – u novi “branding jungle“, koji valja preživeti i iz njega izaći kao pobednik. U takvoj situaciji, koga boljeg konsultovati nego rođene pobednike i “survivere“, koji će nam pod ovogodišnjim sloganom „The show must go on“ pokazati kako ćemo dalje, jer se više niko ne pita da li ćemo. Konferencija je promenila lokaciju i format, pa se tako preselila u digitalno okruženje u trajanje od 5 uzastopnih dana u kojima će nas kroz online predavanja i radionice stručnjaci svetskog renomea voditi kroz najvažnije teme koje muče kreativnu industriju u vreme krize.

Jedan od njih, dizajner po zvanju, a budni sanjar po karakteru, Davor Bruketa je čovek čiji su oštri intelekt, duboki uvidi i neobuzdana mašta pravi kvaliteti koji nas mogu dovesti do svetla na kraju ovog tunela. On će kroz prizmu svog, četvrt veka dugog, radnog iskustva u oblasti advertisinga, na desetoj Brending konferenciji s nama iskomunicirati priču o novoj komunikaciji. Zašto su neki brendovi komunicirali sa svojim potrošačima tokom krize, a neki nisu? Kako biti među brendovima koji će iz ove situacije uspeti izvući korist, u smislu jačanja kroz jasno, suštinsko definisanje ili redefinisanje svoje svrhe kroz komunikaciju, ali i mnoga druga pitanja, čekaju Bruketu 18. maja na početku BK10 Online Week-a. Mi ćemo nestrpljivo čekati odgovore.

Prvi čovek New Moment New Ideas Company, jedne od najnagrađivanijih kreativnih agencija u regiji, Žarko Sakan će nam dati svoj uvid u novonastalu krizu. “Možda smo uspešni i zato što ovaj posao ne radimo, već živimo“, rekao je u jednom razgovoru, i te reči mogu biti zvezda vodilja koja će brendovima osvetliti put u neizvesnu budućnost. Da bi nadrastao i pobedio ovu i svaku drugu krizu, brend mora biti značajan. Žarko će nam 20. maja reći kako.

Davor Bruketa i Žarko Sakan, dva mladića sa ogromnim iskustvom u brending i advertising industriji, pravi su ljudi u pravom trenutku. Svoje besplatno učešće osigurajte registracijom na linku: www.branding.ba/10/.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!