today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Brendovi bi trebalo da koriste svoju moć da podignu svest o određenim temama u javnosti!

Jovana Milićević, Head of Corporate Communication, Sponsorships and Events u kompaniji Vip Mobile, povodom foruma IZAZOV 2020, koji će biti održan od 2. do 4. juna online, govori o advertisingu koji menja svet.

Na koji način advertising može da promeni svet i da li je to uopšte njegov zadatak?
Mislim da bi to bio preveliki i nerealan zalogaj. Advertising može ukazati na probleme u društvu, ili one globalne, može pokrenuti na akciju određene grupacije. Svet menjaju ipak neke druge stvari, mislim da smo videli dobar primer jedne od njih poslednjih nedelja.

Koja je tu uloga i moć brendova? Šta možemo da uradimo na nivou pojedinca, agencije/kompanije i struke?
Brendovi bi trebalo, a čini mi se da sve više i uzimaju tu ulogu, da koriste svoju moć da ukažu na probleme ili da podignu svest o određenim temama u javnosti. Kako brendovi obično imaju jak glas, tendencija je da se on sve više koristi ne samo za promotivne aktivnosti, nego i za društveno odgovorno poslovanje. Različiti oblici komunikacije primaju taj oblik – patike na bilbordu će reklamirati predstavnik neke od ugroženih grupa ili će u TVC-u umesto promocije proizvoda biti priča o nekom problemu u društvu.

Šta je advertising sa svrhom?
Kompanije sve više zauzimaju stavove i to je jedan od načina da dobiju takozvanu “earned” pažnju, ali i da se na dublji, emotivniji način povežu sa svojim korisnicima. Koju temu će brend zauzeti zavisi od politike i poslovanja kompanije. Na Zapadu vidimo da se brendovi okreću i dosta kontroverznim temama, dok je u našem region situacija ipak konzervativnija. Često se priča da mlađe generacije, milenijalci, očekuju tu angažovanost od brendova. Ali ja je ne bih starosno ograničavala.

Jedan trend za 2020. godinu?
Mislim da je svaki odgovor osim dodatne digitalizacije i izmeštanja komunikacije online, pri čemu mislim da različite oblike, ne samo oglašavanje, nemoguć. Uz to, CSR projekti će u ovim vremenima sigurno dobiti na značaju, pa bih, da nema aktuelne situacije sa koronom, rekla da je društveno odgovorno komuniciranje jedan od najvažnijih trendova.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,88 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!