Bojan Balaž, Rukovodilac marketinga i prodaje, Mokrogorske škole menadžmenta, specijalno za Marketing mrežu govori o ovogodišnjem Letnjem Vivaldi CMO forumu, koji će biti održan od 17. do 19. juna u Mokroj Gori.
Tema ovogodišnjeg Letnjeg Vivaldi CMO foruma je – da li je content još uvek king? Kakvo je Vaše mišljenje o tome?
Sadržaj je oduvek i bio centralna tačka oko koje se vrtela uspešna komunikacija i promocija. Ako nema kvalitetnog sadržaja, na čijim temeljima stoji, onda se i za najkreativniju kampanju u pozadini čulo da je “šuplja priča“. Naslov ovogodišnjeg CMO foruma je parafraza poznate fraze “Content is King“ a potrudićemo se da opravdamo visoka očekivanja u tom pogledu i tu se najviše oslanjamo na najiskusnije učesnike poput Lazara Džamića, Anđelka Trpkovića, Miroslava Varge, a imaćemo i niz drugih kvalitetnih sadržaja: panela, studija slučaja, predavanja itd.
S obzirom na celu situaciju u zemlji sa COVID-19 virusom, šta ove godine učesnici mogu da očekuju na Vivaldi forumu?
Svi segmenti programa će se neminovno dotaći i aktuelne situacije, ali svesno ne želimo da stavljamo akcenat na nju. MŠM je poznata po optimističnom i proaktivnom stavu i veruje da je za marketing zajednicu kao i celokupnu privredu od suštinske važnosti da se što pre okrene novom optimizmu i da zajedno guramo napred. U tom cilju smo i rešili da Letnji Vivaldi CMO forum održimo u planiranom terminu 17 – 19. juna 2020. Svakako poštovaćemo sve mere koje budu važile u tom trenutku. Iz razgovora sa učesnicima vidim da većina njih deli taj optimizam i aktivno daju doprinos u promociji programa kroz pisanje blogova, intervjue i objave na privatnim kanalima.
Kako je koncipiran program i po čemu se razlikuje od prošlogodišnjeg?
Program je koncipiran tako da sadržaj sagleda iz različitih uglova i uloga. Govorićemo o značaju sadržaja danas i o tome kako se on menjao tokom istorije, o ulogama sadržaja u različitim segmentima marketinga i u biznisu, kao i o izazovima kreiranja sadržaja po meri današnje publike.
U odnosu na prethodne godine, ovogodišnji Vivaldi CMO forum smo obogatili novim formama predavanja, pa ćemo tako, pored standardnih panela i predavanja, imati nekoliko veoma zanimljivih kratkih VivaldiTalks predavanja, a posebno smo ponosni na poslednji dan foruma kada ćemo imati i master class.
Zašto bi neko trebao da dođe na forum?
Na sve Vivaldi forume pa tako i Letnji CMO učesnici pre svega dolaze po dozu inspiracije i motivacije, a u ovom trenutku to je od suštinske važnosti. Po tom principu i kreiramo sadržaj koji nudimo učesnicima. Pored toga, neformalna atmosfera koju kreiramo i magični ambijent Mokre Gore idealni su preduslovi za poslovno povezivanje.