today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Letnji Vivaldi CMO forum od 17. do 19. juna u Mokroj Gori!

Bojan Balaž, Rukovodilac marketinga i prodaje, Mokrogorske škole menadžmenta, specijalno za Marketing mrežu govori o ovogodišnjem Letnjem Vivaldi CMO forumu, koji će biti održan od 17. do 19. juna u Mokroj Gori.

Tema ovogodišnjeg Letnjeg Vivaldi CMO foruma je – da li je content još uvek king? Kakvo je Vaše mišljenje o tome?
Sadržaj je oduvek i bio centralna tačka oko koje se vrtela uspešna komunikacija i promocija. Ako nema kvalitetnog sadržaja, na čijim temeljima stoji, onda se i za najkreativniju kampanju u pozadini čulo da je “šuplja priča“. Naslov ovogodišnjeg CMO foruma je parafraza poznate fraze “Content is King“ a potrudićemo se da opravdamo visoka očekivanja u tom pogledu i tu se najviše oslanjamo na najiskusnije učesnike poput Lazara Džamića, Anđelka Trpkovića, Miroslava Varge, a imaćemo i niz drugih kvalitetnih sadržaja: panela, studija slučaja, predavanja itd.

S obzirom na celu situaciju u zemlji sa COVID-19 virusom, šta ove godine učesnici mogu da očekuju na Vivaldi forumu?
Svi segmenti programa će se neminovno dotaći i aktuelne situacije, ali svesno ne želimo da stavljamo akcenat na nju. MŠM je poznata po optimističnom i proaktivnom stavu i veruje da je za marketing zajednicu kao i celokupnu privredu od suštinske važnosti da se što pre okrene novom optimizmu i da zajedno guramo napred. U tom cilju smo i rešili da Letnji Vivaldi CMO forum održimo u planiranom terminu 17 – 19. juna 2020. Svakako poštovaćemo sve mere koje budu važile u tom trenutku. Iz razgovora sa učesnicima vidim da većina njih deli taj optimizam i aktivno daju doprinos u promociji programa kroz pisanje blogova, intervjue i objave na privatnim kanalima.

Kako je koncipiran program i po čemu se razlikuje od prošlogodišnjeg?
Program je koncipiran tako da sadržaj sagleda iz različitih uglova i uloga. Govorićemo o značaju sadržaja danas i o tome kako se on menjao tokom istorije, o ulogama sadržaja u različitim segmentima marketinga i u biznisu, kao i o izazovima kreiranja sadržaja po meri današnje publike.
U odnosu na prethodne godine, ovogodišnji Vivaldi CMO forum smo obogatili novim formama predavanja, pa ćemo tako, pored standardnih panela i predavanja, imati nekoliko veoma zanimljivih kratkih VivaldiTalks predavanja, a posebno smo ponosni na poslednji dan foruma kada ćemo imati i master class.

Zašto bi neko trebao da dođe na forum?
Na sve Vivaldi forume pa tako i Letnji CMO učesnici pre svega dolaze po dozu inspiracije i motivacije, a u ovom trenutku to je od suštinske važnosti. Po tom principu i kreiramo sadržaj koji nudimo učesnicima. Pored toga, neformalna atmosfera koju kreiramo i magični ambijent Mokre Gore idealni su preduslovi za poslovno povezivanje.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!