Prethodnih meseci videli smo mnoge primere velikih, globalnih brendova koje koriste svoj milionski uticaj za komunikaciju poruka solidarnosti i pozivanja svojih potrošača na odgovorno ponašanje.
Neki brendovi su razvili i čitave kampanje za promociju sigurnijih i održivijih modela svakodnevnih aktivnosti. Brojne domaće kompanije su takođe transparentno komunicirale svoje donatorske aktivnosti, kao veliki i pozitivan primer angažmana u specifičnom vremenu. Neki brendovi su kroz kampanje odali počast svojim ljudima, koji iako u otežanim okolnostima daju svoj maksimum za podršku proizvodnje i snabdevanje građana na tržištima širom sveta. Takav je upravo novi video koji je kompanija Galenika a.d. kreirala sa ciljem da iskaže ponos i timski rad.
“Naša pomoć za sve ljude” je poruka koja je istaknuta u prvi plan Galenikinog videa, a koji simbolično predstavlja udružene napore zaposlenih, pokazujući sa koliko posvećenosti i ozbiljnosti kompanija pristupa misiji brige o onome što je svima najvrednije – jer Galenika je čuvar zdravlja već 75 godina.