Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 284

#AdCast: Jedni bez drugih ne možemo!

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, u narednom periodu organizovaće seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Prvi webinar zakazan je za utorak 21. april sa početkom u 16h na temu „Na muci se poznaju partneri“. Tim povodom razgovarali smo sa Martinom Petrović, direktorkom korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija i jednom od panelista.

#AdCast: Dve glave su pametnije od jedne!

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, u narednom periodu organizovaće seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Prvi webinar zakazan je za utorak 21. april sa početkom u 16h na temu „Na muci se poznaju partneri“. Tim povodom razgovarali smo sa Bojanom Stankovim, direktorom agencije Communis DDB i jednim od panelista.

#AdCast: Agencije jesu u problemu, ali jesu i klijenti!

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, u narednom periodu organizovaće seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Prvi webinar zakazan je za utorak 21. april sa početkom u 16h na temu „Na muci se poznaju partneri“. Tim povodom razgovarali smo sa Draškom Roganovićem, direktorom agencije MPG Plus i jednim od panelista.

Bruketa&Žinić&Grey – agencija godine u Hrvatskoj!

0

REGION – U danima kada su zdravlje i dobrobit svih od ključne važnosti, komunikacijska industrija iz svojih se domova osvrnula na najbolje projekte u protekloj godini te proglašenjem dobitnika ovogodišnje IdejeX podstaknula inspiraciju i kreativnu izvrsnost koja pomaže u stvaranju boljeg društva.

Kako ustanoviti „krivca“ u timu koji radi od kuće?

0

Da li ste pogledali kultni film „12 Angry Men“? Sve i da niste, pročitajte po čemu je ovo delo čuveno, pa pogledajte. Ne znate šta ste propuštali sve ove godine. Nije slučajno to što je čuveni Henri Fonda te daleke 1957. godine bio osmi, među 12 porotnika.

#WakeUpCall: Trebaće vremena za oporavak i stabilizaciju!

0

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naša sagovornica ovoga puta bila je Ivana Plavšić Subotić, Account Director agencije Flexis.

Solidarnost je naša snaga!

0

Kompanija Delez Srbija je u saradnji sa agencijama McCann Beograd i Drive razvila jednostavan mehanizam podrške našim najstarijim komšijama tokom pandemije Covid-19. Sada svako od nas može jednostavno i lako da pomogne bakama i dekama u izolaciji. Pokucajte na vrata, ponudite pomoć, iznesite smeće. Stvarno nije teško.

Kreativnost je jedini način za opstanak!

0

Kao u svim ostalim sferama poslovnog života i svet oglašavanja doživljava tektonske promene, koje će još više doći do izražaja nakon što pobedimo Covid-19. Za sada se menjaju pravila, pristupi, čitave strategije i prioriteti, pojedine korporacije su preko noći „utihnule“ a snaga industrije sada počiva u jednom jedinom, neuništivom kreativnom procesu.

Marketing u četiri zida

0

Kod kuće smo i nemamo mnogo izbora. Svima nam se sve u jednom danu promenilo – naše rutine, rituali, obaveze i svakodnevica. Korona je postala jedina tema i izbrisala je sve granice između privatnog, porodičnog i poslovnog.

#WakeUpCall: Briga o društvenoj zajednici postulat je našeg svakodnevnog poslovanja!

0

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi u vezi sa širenjem virusa COVID-19. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i uz nesebičnu podršku kompanija-donatora obezbedili prehrambene pakete za samohrane roditelje, porodice bez osnovnih primanja i beskućnike, koje naši volonteri svakoga dana distribuiraju najugroženijima. Jedna od kompanija koja se uključila i podržala akciju je Mioni, kompanija koja posluje u okviru Delta Holdinga, a naša sagovornica ovoga puta bila je Jelena Blagojević, marketing saradnik kompanije Mioni.