today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#AdCast: Ne mislim da se radi o kraju influencer kampanja, upravo suprotno!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Treći webinar zakazan je za četvrtak 7. maj sa početkom u 18h na temu – Influencer marketing u doba korone – da li je COVID-19 „porazio“ influensere. Tim povodom razgovarali smo sa Lanom Bedeković Rosandić, Managing Partner u agenciji ALERT Hrvatska i vlasnica platforme Webinfluential, koja je jedna od panelista.

Da li imate utisak da je COVID-19 „porazio“ influensere globalno?
Sva dostupna istraživanja ukazuju na značajan pad influencer marketinga, a tome smo svedočili i u Hrvatskoj. Niz kampanja je odmah otkazan ili prolongiran za neka druga vremena već u samom početku krize obzirom da neke kampanje nisu više imale smisla, a većina je klijenata i stopirala marketinške aktivnosti te radila na redefiniranju strategija i budžeta. Iako su se neke od kampanja ipak aktivirale u poslednje dve nedelje, poruke su se promenila, a budžeti su smanjeni. „Poraz“ zvuči dosta kataklizmično – ne mislim da se radi o kraju influencer kampanja, upravo suprotno. Patili su svi mediji, pa tako i ovaj – neki čak i više, kao oglašavanje u štampi ili outdoor, na primer.

Kakva je budućnost influencer marketinga u post-kovid periodu u Hrvatskoj i regionu?
Iz iskustva mogu reći da u poslednje dve nedelje radimo na velikom broju influencer kampanja, i tu u različitim scenarijima, obzirom na popuštanje mera, tako da se investicije u ovaj vid komunikacije lagano oporavljaju, zajedno s radom investicija u druge digitalne kanale. Zbog smanjena budžeta do kraja godine, obzirom na ekonomsku situaciju, pitanje je da li će one ostati barem na nivou prošle godine, no kako su se za ovaj vid komunikacije odlučile i neke kompanije i brendovi po prvi put, a neke zbog zaustavljanja oglašavanja u drugim kanalima, okrenule influencerima, trenutno je teško predvideti. U svakom slučaju, ljudi će biti više kod kuće i na društvenim mrežama, pa ovaj vid oglašavanja za dosta brendova svakako ima smisla.
Webfluential je zabeležio pad kampanja no na svim tržištima gde deluje, trenutno se radi punom parom.

Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!