today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Odlični primeri COVID-19 brend komunikacije

REGION – Poznato je kako upravo krizne situacije odlično filtriraju najbolje (kreativne) komunikacijske profesionalce ili barem slučajeve koje volimo pratiti. U članku o zdravoj konkurenciji pričali smo kako to može odlično izgledati u jedan-na-jedan brend kreativnoj komunikaciji. No, što se događa kad je celi svet okružen pandemijom?

Sigurno ste već pročitali na stotine članaka koji savetuju kako bi trebalo komunicirati tokom aktuelne COVID-19 krize. Ono što se najčešće ponavlja je ne ignorisati situaciju u kojoj se svi nalazimo i nikako prestati komunicirati sa svojim korisnicima. Uz to, u svim komunikacijama bismo se trebali pridržavati i uputa Stožera: nema druženja, nema porodičnih okupljanja, nema izlazaka, nema koncerata, nema grupisanja, nema zadržavanja na javnim mestima, nema shoppinga, nema kafe u najdražem kafiću, nema…

A čega onda ima? Srećom, imamo struju i internet.

Vrlo je legitimno postaviti pitanje: “Ali kako onda komunicirati s korisnicima kad su svi online kanali pretrpani istom temom?“. I pritom je vrlo legitimno pomisliti “Kao da i inače nemamo problem s autentičnim i zanimljivim sadržajem koji mora biti privlačan korisnicima, koji i tako nemaju koncentracije i bezglavo “skrolaju“ feedovima…“.

Zato smo pripremili nekoliko inspirativnih, odličnih primera brend komunikacije usred COVID-19 krize. Ako su oni mogli iskočiti iz mase, zašto ne biste i vi. Neki su se brendovi brzo prilagodili i oslonili se na svoje (ili otvorili) kanale online distribucije i dostave svojih proizvoda, no neki su se takođe uspešno prilagodili komunikacijom na online kanalima.

#stayathome #socialdistancing

HRANA
Šta radimo kad smo kod kuće i dosadno nam je? Najčešće jedemo…

Kuvanje se pokazalo najboljom distrakcijom u ovim “teškim vremenima“. Pa, iako smo svi u izolaciji, influenseri i dalje odlično odrađuju svoj posao, a odlični brendovi i dalje ulažu u svoju promociju putem njihovih i svojih kanala.

Covid Comm 1

TRENING/FITNESS
Svi oni koji su pomislili da samo tako mogu zaobići trening i opustiti se – nije im suđeno, trenirati se može i doma!

Covid Comm 2

PIĆE

Alkohol i inače ima puno ograničenja u komunikaciji i promociji, no ova, svima potpuno nova, situacija kao da im uopšte nije zasmetala.

Covid Comm 3

OTKRIVANJE NOVIH KANALA
Najbolje mesto za promociju brenda je ono na kojem se nalazi njegov target. Zvuči kao filozofija iz Alana Forda. Ali zašto onda neki brendovi i dalje zaziru od istraživanja novih platformi? Davno smo naučili da komunikacija ne sme biti isključivo jednosmerna priča o proizvodu/brendu. Još ako se brend “suptilno“ uključi u svakodnevicu svoje ciljne grupe, na mestu gde se ona nalazi i pokaže da iza tog logotipa/zgrade/kompanije postoje “pravi ljudi“, onda i taj brend postaje puno više od samo “neke online stranice“ ili “oglasa koji ih prati“.

Covid Comm 4

Još malo kreativnih brend komunikacija.

Covid Comm 5

Covid Comm 6

Izvor: Dialog Komunikacije

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!