today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#AdCast: Većina influensera dobro je iskoristila svoj uticaj na publiku tokom vanrednog stanja!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Treći webinar zakazan je za četvrtak 7. maj sa početkom u 18h na temu – Influencer marketing u doba korone – da li je COVID-19 „porazio“ influensere. Tim povodom razgovarali smo sa Danilom Badnjarom (Choda), youtuberom i influenserom, koji je jedan od panelista.

Da li su influenseri na adekvatan način iskoristili svoj uticaj u doba pandemije? Šta su i na koji način komunicirali?
Smatram da je većina influensera prilično dobro iskoristila svoj uticaj na publiku, time što je sav naš sadržaj bio fokusiran na temu zabavljanja kod kuće. Takođe, veliki broj influensera je jasno komunicirao #OstaniKodKuće, bilo ispisom na videu/fotografijama ili objašnjavam zbog čega je zapravo bitno ne izlaziti napolje. Svi smo se nekako trudili da ne izazivamo i smanjimo postojeću paniku, ali da ipak ne odemo i drugu krajnost i ne ismevamo situaciju.

Šta očekuješ nakon vanrednog stanja u pogledu saradnje agencija-klijenata-influensera?
Mislim da će se saradnja u budućem periodu vratiti u normalu, ali ćemo pre toga imati kampanje sa porukama povratka u normalan život i u neku novu normalnost. Mislim da bi bilo dobro da kompanije pokazuju i podržavaju upravo tu “novu normalnost”, recimo kako je sada normalno i preporučljivo nositi maske u zatvorenom prostoru, paziti na distancu u redovima i slično. To nam je u neku ruku i neophodno, mnogo je bolje nego da se pravimo da se cela vanredna situacija nikada nije ni desila.

Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!