today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#AdCast: Prilika za pronalaženje novih načina da se postane (i ostane) svež i uticajan!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Treći webinar zakazan je za četvrtak 7. maj sa početkom u 18h na temu – Influencer marketing u doba korone – da li je COVID-19 „porazio“ influensere. Tim povodom razgovarali smo sa Katarinom Lero, regionalnim brend menadžerom za kategoriju žvaka i bombona u kompaniji MARS i jednom od panelista.

Na koji način su influenseri pomogli brendovima u komunikaciji sa potrošačima tokom vanrednog stanja?
Dobrim delom zavisi od industrije brenda i od samog influensera/ke. Generalno, cenim da su dobri primeri pomogli čineći brend relevantnijim u novim okolnostima – ili skretanjem pažnje na društveno odgovorno ponašanje ili prosto davanjem sadržaja za situaciju u kojoj nismo u mogućnosti da zbrinemo sebe i/ili druge (fizicki i mentalno) na standardan način. Kod naših brendova konkretno: Breskvica i Voyage su nastavili da promovišu Orbit osvrćući se na poruku da treba ostati kod kuće, zadržati osmeh i iskoristiti vreme za neke konstruktivne stvari, a za brend Five smo nastavili saradnju na konkursu “5 priča o uspehu” sa Wannabe magazinom i 5 izabranih influensera koji su delili svoju perspektivu o novonastaloj situaciji sa pozivom publici da uzvrate svojim ličnim primerima o tome kako su prevazišli neku tešku situaciju i postigli uspeh kada to nije bilo lako.

Kako će potencijalno smanjenje budžeta brendova uticati na influencer marketing u post-kovid periodu?
Opet, dobrim delom zavisi od industrije brenda i od samog influensera/ke. Svakako će tražiti više kreativnosti i pronalaženje novih načina da se postane (i ostane) svež i uticajan. Takođe, može otići u pravcu traženja drugih izvora podrške i prihoda. Na kraju, za neke koji su možda bili na ekstremnijem polu zavisnosti od sponzorisanog sadržaja može biti i prilika da se vrate svojim originalnim influenserskim korenima i rasterete svoj feed.

Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!