Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Treći webinar zakazan je za četvrtak 7. maj sa početkom u 18h na temu – Influencer marketing u doba korone – da li je COVID-19 „porazio“ influensere. Tim povodom razgovarali smo sa Katarinom Lero, regionalnim brend menadžerom za kategoriju žvaka i bombona u kompaniji MARS i jednom od panelista.
Na koji način su influenseri pomogli brendovima u komunikaciji sa potrošačima tokom vanrednog stanja?
Dobrim delom zavisi od industrije brenda i od samog influensera/ke. Generalno, cenim da su dobri primeri pomogli čineći brend relevantnijim u novim okolnostima – ili skretanjem pažnje na društveno odgovorno ponašanje ili prosto davanjem sadržaja za situaciju u kojoj nismo u mogućnosti da zbrinemo sebe i/ili druge (fizicki i mentalno) na standardan način. Kod naših brendova konkretno: Breskvica i Voyage su nastavili da promovišu Orbit osvrćući se na poruku da treba ostati kod kuće, zadržati osmeh i iskoristiti vreme za neke konstruktivne stvari, a za brend Five smo nastavili saradnju na konkursu “5 priča o uspehu” sa Wannabe magazinom i 5 izabranih influensera koji su delili svoju perspektivu o novonastaloj situaciji sa pozivom publici da uzvrate svojim ličnim primerima o tome kako su prevazišli neku tešku situaciju i postigli uspeh kada to nije bilo lako.
Kako će potencijalno smanjenje budžeta brendova uticati na influencer marketing u post-kovid periodu?
Opet, dobrim delom zavisi od industrije brenda i od samog influensera/ke. Svakako će tražiti više kreativnosti i pronalaženje novih načina da se postane (i ostane) svež i uticajan. Takođe, može otići u pravcu traženja drugih izvora podrške i prihoda. Na kraju, za neke koji su možda bili na ekstremnijem polu zavisnosti od sponzorisanog sadržaja može biti i prilika da se vrate svojim originalnim influenserskim korenima i rasterete svoj feed.
Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.