Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Insights vs. Myths. Šta nas stvarno čeka posle Covid19?

Razumevanje kako različite industrije funkcionišu, kako se ponaša i menja potrošač i kako to sve utiče na medije je uvek bilo važno. Međutim, kada se nađemo u nepoznatoj situaciji kao što je ova, razumevanje svih ovih segmenata postaje jos važnije. Kroz ovaj razgovor pokušat će se razbiti neki mitovi o budućnosti, ali i da se iz perspektive različitih industrija i tržišta vidi šta nas stvarno čeka posle Covid19.

Odgovore na ova pitanja Direct Media United Solutions će potražiti kroz razgovor sa:
Sanja Dimitrijević, Group Account Director, We Are Social, Germany
Katarina Todorović, Product Owner, United Cloud
Jelena Stošić, Strategy Director Kids Industries, The Family Agency, London, UK
Miloš Skokić, Managing Partner, Žiška

Razgovor će voditi Ljubica Vukčević, Head of Research&Insight, DIRECT MEDIA United Solutions

Rezervišite svoje vreme, petak, 8. maj u 13h

Link za pristup webinaru dostupan je OVDE.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!