Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Publicis Grupa napravila „Pakt“ sa klijentima!

SVET – Publicis je predstavio Pakt, rešenje za poslovne rezultate koju pokreće Epsilonova platforma za upravljanje identitetom i mašinsko učenje.

Ova platforma garantuje da će investicije u digitalni marketing ostvariti ključne KPI-jeve, uključujući prodaju, nove klijente i povrat novca uloženog u oglase. Ako se ne ispune prethodno dogovorene metrike, klijentima će biti vraćen uloženi novac u punom iznosu.

“Akvizicijom Epsilona, plan je uvek bio da se kreiraju paketi na osnovu podataka korišćenjem AI tehnologije da bi se garantovali rezultati. Ubrzali smo lansiranje platforme, u skladu sa današnjom situacijom, i počinjemo sa srednjim poduzećima kao klijentima kojima je to najviše potrebno,” rekao je Arthur Sadoun, izvršni direktor Publicis Grupe.

U razgovoru za Adweek, Sadoun je definisao tu kategoriju kao onu u koju spadaju kompanije koje ostvaruju između 10 miliona i 1 milijarde dolara godišnje, i objasnio da je lansiranje ove platforme bilo planirano na leto, ali je ubrzano zbog izazova na koje su naišli klijenti usled pandemije koronavirusa.

Sean Peters, direktor za medijske strategije u Publicisu, objasnio je da srednja preduzeća predstavaljaju otprilike jednu trećinu GDP-a SAD, i da se suočavaju se sa različitim izazovima u trenutnom okruženju.

Ponašanje potrošača se brzo promenilo u proteklih nekoliko nedelja upotrebom digitalnih kanala koji se šire tako što potrošači razvijaju naviku streama i prelaska na e-trgovinu.

„Selimo se u svet marketinga vođen podacima i mašinama, koji po prirodi postaje svet baziran na rezultatima, gde je odgovornost na prvom mjestu,“ rekao je Bryan Kennedy, izvršni direktor Epsilona.

Ceo tekst pročitajte ovde.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!