Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

The show must go on!

REGION – Ove godine Brending konferencija slavi deseto izdanje. Kakva ekonomska kriza je ispred nas, kakav život nas očekuje, kako će se potrošači ponašati, na koji način će se navike menjati, pitanja su kojima se bave trenutno svi svetski umovi.

I dok su perspektive, pa i odgovori na ova pitanja različiti, za sve važi jedna istina: “The show must go on!”. Pitanje nije da li ćemo, već kako ćemo nastaviti dalje. Bez obzira na to što su pred nama, pa i brendovima izazovna vremena, istina je da oni koji su najspremniji da reaguju odmah, krizu će prihvatiti kao priliku za promenu, iz koje mogu izaći jači nego ikada.

Baš kao što ni život neće stati, neće ni Brending konferencija, ali će se prilagoditi trenutnoj situaciji, pa se planirani sadržaj iz fizičkog prostora seli u virtuelni, te postaje online BK Week. Tako nas od 18. – 22. maja očekuje serija potpuno besplatnih online predavanja, radionica i intervjua, u okviru kojih će nam osam svetskih eksperata iz oblasti brendinga, marketinga i komunikacija dati odgovore na pitanja koja počinju sa „kako“. Iz Via Medie, koja je Brending konferenciju pokrenula pre deset godina kao odgovor na prethodnu recesiju, ističu da je ovo rođendanski poklon celoj regiji, kako svim kompanijama koje su spremne da se uhvate u koštac sa promenama i iz krize izađu kao pobednici, tako i pojedincima koje će ova kriza naterati da prvi put u životu započnu svoj vlastiti biznis.

O fenomenima koje smo proživljavali protekla dva meseca, ali i onim koji nas očekuju u budućnosti, svaki dan tokom BK Week-a od 18:00-19:30 će nas voditi dokazani eksperti, poput Rory Sutherland, Michael Solomon, Mark Shayler, Davor Bruketa i Žarko Sakan koji će svojim znanjem, ali i iskustvima iz prethodne recesije, osigurati da u novu normu normalnog uđete spremni.

Više informacija i prijave dostupne su na sajtu www.branding.ba

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!