Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#AdCast: COVID-19 kriza velika je prilika za influensere!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizovala je juče treći po redu #AdCast webinar na temu „Influencer marketing u doba korone“.

U okviru ovog webinara razgovaralo se o tome kako je COVID-19 kriza uticala na influence tržište; na koji način su influenseri koristili svoj uticaj u doba pandemije; šta su i na koji način komunicirali; na koji način su influenseri pomogli brendovima u komunikaciji sa potrošačima tokom vanrednog stanja; na koji način će potencijalno smanjenje budžeta brendova uticati na influencer marketing; da li je ova kriza prilika za influensere; saradnja agencija-kompanija-influesera u krizi.

Zaključak webinara je da je COVID-19 kriza definitivno velika prilika za influensere, koji upravo sada treba da pokažu svoju kreativnost i pronađu nove načine da ostanu sveži i uticajni, ali i pomognu kompanijama u komunikaciji sa potrošačima. Na žalost, niko ne može da predvidi u kom pravcu će se kretati budžeti u Q3 i Q4, ali zaključak je da svi – i kompanije, i agencije i influenseri – treba da se prilagode situaciji. Detaljni briefovi i transparentna komunkacija – ključni su za uspešnu saradnju sa influenserima, zaključak je webinara.

Ceo webinar pogledajte u videu ispod:

Na ove i brojne druge teme govorili su:
Lana Bedeković Rosandić, Managing Partner, ALERT i vlasnica platforme Webinfluential (Hrvatska)
Goran Jankuloski, Managing Partner, Žiška
Katarina Lero, regionalni brend menadžer za kategoriju žvaka i bombona, MARS
Danilo Badnjar (Choda), youtuber I influenser
Milan Inić (Yasserstain), youtuber I influenser

Uvodno istraživanje: Andrej Gamser, Digital Director, Digital Element

Moderator: Ivana Parčetić Mitić, Founder & CEO, Marketing mreža

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!