Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Da li je content još uvek king?

Bendžamin Frenklin počeo je 1732. godine da štampa Poor Richard Almanach u kome su se nalazile informacije o godišnjoj vremenskoj prognozi, poeme, aforizmi, praktični saveti za domaćinstvo i mnogi drugi zabavni sadržaji.

Almanah je doživeo veliki uspeh i prodavali su ga u 10.000 primeraka godišnje. Imajući u vidu da je Bendžamin Frenklin bio vlasnik štamparije i fabrike hartije, jasno je da sadržaj almanaha nije služio samo zabavi čitalaca, već je bio vetar u jedra njegovom biznisu.

Da, 1732. godine imamo prvi primer sadržaja kao podrške biznisu i da, content marketing je mnogo stariji od nas.

Savremena definicija content marketinga kaže da je u pitanju strateški marketinški pristup fokusiran na kreiranje i distribuciju korisnog i relevantnog sadržaja čija je uloga da privuče i zadrži jasno definisanu ciljnu grupu i čiji je krajnji cilj da podstakne kupca na akciju koja će doneti profit.

Poor Richard Almanach nastao je mnogo godina pre ove definicije, a opet ispunjava sve što je u njoj navedeno.

Znači li to da je content oduvek bio king i da će još dugo sedeti na tronu?

O ovoj temi govorićemo sa Lazarom Džamićem, Anđelkom Trpkovićem, Miroslavom Vargom i mnogim drugim marketing profesionalcima a sve u dobro poznatom ambijentu u Mokroj Gori od 17. do 19. juna.

Više informacija o programu i učesnicima OVDE

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!