Bendžamin Frenklin počeo je 1732. godine da štampa Poor Richard Almanach u kome su se nalazile informacije o godišnjoj vremenskoj prognozi, poeme, aforizmi, praktični saveti za domaćinstvo i mnogi drugi zabavni sadržaji.
Almanah je doživeo veliki uspeh i prodavali su ga u 10.000 primeraka godišnje. Imajući u vidu da je Bendžamin Frenklin bio vlasnik štamparije i fabrike hartije, jasno je da sadržaj almanaha nije služio samo zabavi čitalaca, već je bio vetar u jedra njegovom biznisu.
Da, 1732. godine imamo prvi primer sadržaja kao podrške biznisu i da, content marketing je mnogo stariji od nas.
Savremena definicija content marketinga kaže da je u pitanju strateški marketinški pristup fokusiran na kreiranje i distribuciju korisnog i relevantnog sadržaja čija je uloga da privuče i zadrži jasno definisanu ciljnu grupu i čiji je krajnji cilj da podstakne kupca na akciju koja će doneti profit.
Poor Richard Almanach nastao je mnogo godina pre ove definicije, a opet ispunjava sve što je u njoj navedeno.
Znači li to da je content oduvek bio king i da će još dugo sedeti na tronu?
O ovoj temi govorićemo sa Lazarom Džamićem, Anđelkom Trpkovićem, Miroslavom Vargom i mnogim drugim marketing profesionalcima a sve u dobro poznatom ambijentu u Mokroj Gori od 17. do 19. juna.
Više informacija o programu i učesnicima OVDE