Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#AdCast: Pohvalio bih one koji su prepoznali ozbiljnost situacije!

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, organizuje seriju webinara na različite teme iz struke, pod nazivom #AdCast. Treći webinar zakazan je za danas 7. maj sa početkom u 18h na temu – Influencer marketing u doba korone – da li je COVID-19 „porazio“ influensere. Tim povodom razgovarali smo sa Milanom Inićem (Yasserstain), youtuberom i jednim od panelista.

Da li su influenseri na adekvatan način iskoristili svoj uticaj u doba pandemije? Šta su i na koji način komunicirali?
Ispratio sam na Instagram storijima razne primere ponašanja u ovom periodu i nisu svi bili za primer, ali ne bih nabrajao samo slučajeve gde se cedi trenutna situacija radi pregleda, to nam je već svima poznato. Radije bih pohvalio one koji su prepoznali ozbiljnost situacije, kao i potrebu da svojoj publici pruže sadržaj koji pravilno informiše, umiruje i smanjuje anksioznost. Znatno se povećao i broj live streamova na YouTube-u i Instagramu, kao i potreba da se sedne i razgovara face to face sa publikom. Prijatno su me iznenadili i profesori koji su u prethodnih par nedelja „preuzeli“ ulogu influensera sa kreativnim online nastavama. Shoutout za moje profesore iz Karlovačke. Za pohvalu je uvek i svaka podela objave za podršku teškim slučajevima.

Šta očekuješ nakon vanrednog stanja u pogledu saradnje agencija-klijenata-influensera?
Očekujem da će svi zajedno ozbiljnije shvatiti celokupnu situaciju u društvu i koliko je bitan način na koji se obraćamo ljudima kroz sadržaj koji kreiramo. Nadam se da ćemo u ovom periodu videti i nov svež način komunikacije između agencije-klijenta-influensera-publike. Biće manje cover bendova.

Link za registraciju dostupan je ovde, a broj mesta je ograničen.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!