Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 188

Univerzalnost je ključna poruka!

0

O novom vizuelnom identitetu globalnog lidera za prekogranična plaćanja i međunarodnu trgovinu, kompanije Payoneer i razlozima za promene, razgovarali smo sa Džonijem Stilom, potpredsednikom sektora za marketing u ovoj kompaniji.

#AdTalk sa Andrijom Grkovićem (SmartPoint Adria)

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, pokrenula je prošle godine #AdTalk, seriju video intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija na različite teme iz struke.

FCB proglašena za mrežu godine na Cannes Lions 2021!

0

Međunarodni festival Cannes Lions objavio je da je FCB mreža osvojila svečanu titulu Mreže godine, prvu nagradu ovog tipa u svojoj 148 godina dugoj istoriji.

Ko su najpopularniji hrvatski influenseri?

0

REGION – Prvi put u Hrvatskoj organizovana je velika dodela nagrada najboljim hrvatskim influenserima. Do rezultata su došli dubinskom analizom i velikim istraživanjem koje je Styria sprovela u saradnji sa agencijom Nielsen. Najuticajniji influenseri izabrani su u ukupno devet kategorija, i to na tri društvene mreže – Instagram, YouTube i TikTok.

U toku je upis 31. generacije LSPR!

0

Londonska škola za odnose sa javnošću upisuje 31. generaciju polaznika, a predavači iz velikih, uspešnih kompanija, medija i agencija na interaktivan i moderan način preneće polaznicima svoja znanja i PR veštine. LSPR počinje 23. oktobra. U toku su Early Bird prijave koje traju do 1. avgusta.

OK, SMART prodaje, a kako se prodaje SMART?

0

Put ka razvijanju, postavljanju i korišćenju SMART metodologije u praksi bio je dinamičan, intenzivan i vrlo koristan, zato što smo usput dobili informacije iz ugla različitih sektora u taboru klijenata, ali i nas samih. Sagledavanje situacije i problema, suočavanje sa mišljenjem o marketing sektorima i agencijama, ali i time kako promene na tržištu utiču na naš posao, bili su otrežnjujući i transformativni.

Da li influenseri garantuju uspeh reklamnih kampanja?

0

Svet marketinga se u poslednjih 10 godina dosta promenio i to jasno možemo videti na globalnoj, ali i domaćoj sceni gde kompanije i brendovi pokušavaju da ostanu u toku sa vremenom i da na moderne i sveže načine pristupe potencijalnoj publici.

Da li treba da se radujemo tuđim dobrim kampanjama?

0

Nedavno sam uhvatila sebe kako oduševljeno prepričavam nedužnoj osobi koja nema veze s marketingom jednu kampanju koju čak i nismo mi radili. Hvalila sam njihov insajt, konstatovala kako je zapažanje od kog su pošli ukorenjeno u realnosti i kako mi je žao što se sama toga nisam setila. Zaključila sam da me realizacija nije oduševila, ali da je ideja sjajna i da je to dovoljno da budem zadovoljna onim što vidim.

#AdTalk sa Draganom Stojković (SmartPoint Adria)

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, pokrenula je prošle godine #AdTalk, seriju video intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija na različite teme iz struke.

MediaCom Zagreb osvojio Kanskog lava u Data Technology kategoriji

0

REGION – Projekat medijske agencije MediaCom Zagreb pod nazivom Dogvertising, nastao u saradnji sa Go2Digitalom za brend Pedigree Dentastix, osvojio je bronzu u kategoriji Data Technology na festivalu Cannes Lions. Njihov uspeh je tim veći jer u istoj kategoriji u kojoj su osvojili bronzu nisu dodeljeni ni zlato ni srebro, a u Data Driven Targeting kategoriji u kojoj su došli do shortliste, nije dodeljena nagrada.