today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dentsu predstavio vodič o novoj eri digitalnog marketinga

REGION – Medijski deo grupe za marketinško komuniciranje, Dentsu international, objavio je prvi detaljan vodič za budućnost interneta bez kolačića.

Vodič nazvan The Cookieless World – A Guide for the New Era of Digital Marketing, nastoji pružiti uvid u velike promene kada je reč o u web trackingu i zakonodavstvu koje će uticati na brendove, nakon što je Google u februaru 2020. najavio da će postupno ukinuti podršku za kolačiće trećih strana. Vodič pokriva teme poput upravljanja podacima, aktivaciju publika i vlastitih podataka u marketinške svrhe itd.

Krajem juna Google je odložio svoje planove da blokira kolačiće treće strane do 2023. godine. Novi Dentsu izveštaj istražuje implikacije na potrošače i brendove, kao i rešenja koja će medijske agencije Dentsu grupe Carat, iProspect i dentsuX koristiti kao potporu u nadolazećim promenama.

Rohan Philips, Dentsu global product officer za medijski deo, rekao je kako je čak 91% potrošača širom sveta zabrinuto količinom podataka koje kompanije sakupljaju, a 42% spremno je preduzeti sve korake kako bi smanjili količinu podataka koju dele na internetu. Ne čudi što su svi pogledi usmereni na ovu korenitu promenu u načinu na koji koristimo internet. Sada imamo vremena i mogućnosti osigurati prilagođavanje izazovima i stvoriti najbolje rešenje za naše klijente. Upravo izveštaj The Cookieless World – A Guide for the New Era of Digital Marketing nudi odgovore svima koji se tek trebaju suočiti s izazovima danas, ali i u narednim godinama, dodao je.

Ono što komuniciramo i razvijamo s našim klijentima već nekoliko godina je razvoj data management platformi (DMP) i customer data platformi (CDP) upravo iz razloga što su 1st party podaci (klijentovi podaci), upravo ono što donosi najveću vrednost samom klijentu. Klijentovi podaci, ukoliko se njima pristupi analitički i ukoliko ih se strateški ispravno koristi, oni su najbolji pogon za akviziciju novih potrošača, izjavio je Marko Jambrešić, Client Director, Dentsu Croatia.

Korištenje podataka u marketinške svrhe značajno je unapredilo efikasnost ulaganja u oglašavanje, izjavio je Vjeko Srednoselec, Chief Operating Officer, Dentsu Croatia, i nastavio: „Međutim, svedočili smo mnogobrojnim primerima zloupotrebe tih podataka, što je dovelo do pada poverenja potrošača i narušavanja odnosa između brendova i kupaca. Budućnost ispred nas omogućiće jedinstvenu priliku da se poverenje između brendova i potrošača obnovi. Nova pravila doneće i nove mogućnosti kako odgovorno sačuvati efikasnost marketinških ulaganja.“

Dentsu istraživanje jedinstvenih tržišnih perspektiva pomoći će brendovima da se usredsrede na ono što bi trebali znati danas kako bi 2023. godinu, kada ćemo surfovati internetom bez kolačića, dočekali spremni. Izveštaj možete besplatno preuzeti ovde: https://www.dentsu.com/see/en/the-cookieless-world

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!